[Webinar] Prodajni pristop, s katerim prepričamo večino kupcev pri prodaji B2B
Preprosta metoda, s pomočjo katere naredimo najboljši prvi vtis in pridobimo zaupanje kupcev že na prvem osebnem srečanju.
Komu je webinar namenjen?
- vsem, ki želite hitro in brez pretiranega stresa izboljšati uspešnosti prodaje B2B
Vsebina:
- Sedem pogojev, ki morajo biti izpolnjeni za uspešno prodajo B2B
- Kako med prodajnimi stiki prepoznamo prodajne priložnosti?
- Prodajni pristop, s katerim prepričamo večino kupcev in kako deluje
- Kaj moramo še vedeti o sodelovanju s kupci, da pridobimo njihova naročila
Kdaj in kje:
- v četrtek, 25.4.2024, od 9. do 10:30 ure, v okolju Zoom
Cena in popusti:
Cena webinarja je 190,00 € + DDV na udeleženca.
- za naročnike spletne revije PROPRO velja 20% popust
- za več udeležencev iz istega podjetja je popust po dogovoru
Interna izvedba:
Če je tema aktualna za več sodelavcev, jo lahko obdelamo tudi interno in prilagojeno izzivom, s katerimi se srečujete v vašem podjetju, kar po želji sporočite tukaj.
Dodatne informacije:
Za dodatne informacije pa mi pišite na naslov jure.habbe@uspesnaprodaja.si.
Predavatelj
Jure Habbe,
specialist za trženje in prodajo B2B
S trženjem, prodajo in vodenjem se ukvarjam že več kot trideset let.
Pri svojem delu sem sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi tehnološkimi, proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.
Na podlagi lastnih izkušenj sem napisal prodajni priročnik Uživajmo v prodaji (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje Skrivnosti uspešne prodaje (2016). Od novembra 2018 urejam tudi prvo slovensko spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si.
Pomagam vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje.
Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posvečam posebno pozornost tudi dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.