Pojdi na glavno vsebino

[Webinar] Prodajni pristop, s katerim prepričamo večino kupcev pri prodaji B2B

Preprosta metoda, s pomočjo katere naredimo najboljši prvi vtis in pridobimo zaupanje kupcev že na prvem osebnem srečanju. 

Komu je webinar namenjen?

  • vsem, ki želite hitro in brez pretiranega stresa izboljšati uspešnosti prodaje B2B

Vsebina:

  • Sedem pogojev, ki morajo biti izpolnjeni za uspešno prodajo B2B
  • Kako med prodajnimi stiki prepoznamo prodajne priložnosti?
  • Prodajni pristop, s katerim prepričamo večino kupcev in kako deluje
  • Kaj moramo še vedeti o sodelovanju s kupci, da pridobimo njihova naročila

Kdaj in kje:

  • v četrtek, 25.4.2024, od 9. do 10:30 ure, v okolju Zoom

Cena in popusti:

Cena webinarja je 190,00 € + DDV na udeleženca.

  • za naročnike spletne revije PROPRO velja 20% popust
  • za več udeležencev iz istega podjetja je popust po dogovoru

Interna izvedba:

Če je tema aktualna za več sodelavcev, jo lahko obdelamo tudi interno in prilagojeno izzivom, s katerimi se srečujete v vašem podjetju, kar po želji sporočite tukaj.

Dodatne informacije:

Za dodatne informacije pa mi pišite na naslov jure.habbe@uspesnaprodaja.si.

Predavatelj

Jure Habbe,
specialist za trženje in prodajo B2B

Jure Habbe

S trženjem, prodajo in vodenjem se ukvarjam že več kot trideset let.

Pri svojem delu sem sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi tehnološkimi, proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.

Na podlagi lastnih izkušenj sem napisal prodajni priročnik Uživajmo v prodaji (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje Skrivnosti uspešne prodaje (2016). Od novembra 2018 urejam tudi prvo slovensko spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si.

Pomagam vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje.

Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posvečam posebno pozornost tudi dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Prijavnica

Prijavljam se na:
[Webinar] Prodajni pristop, s katerim prepričamo večino kupcev pri prodaji B2B

Spoštujemo vašo zasebnost, zato vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali nobeni tretji osebi in bomo z njimi ravnali v skladu s politiko zasebnosti.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...