Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

10 slabih navad, ki vplivajo na uspešnost prodaje B2B in kako se jih znebimo

Za vsak resnejši posel se moramo s kupci pri prodaji B2B vsaj enkrat srečati iz oči v oči in se pogovoriti.

Kajti kljub vsej digitalizaciji in sodelovanju na daljavo je prodaja še vedno odnos med ljudmi in šele v osebnem stiku se kupci dokončno odločijo, ali nam bodo zaupali svoja naročila.

Pri tem gre lahko marsikaj narobe, saj v sodobni prodaji pogosto odločajo malenkosti, ki se nam morda niti ne zdijo pomembne.

Zato v današnjem članku opisujemo deset slabih navad, ki vplivajo na uspešnost prodaje B2B ter kako se jih znebimo in dosegamo boljše prodajne rezultate.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

7 pogostih napak pri prezentacijah, ki so lahko usodne za uspešno prodajo B2B
Prodaja
7 pogostih napak pri prezentacijah, ki so lahko usodne za uspešno prodajo B2B
Učinkovite prezentacije izdelkov, storitev in rešitev so pomemben dejavnik za uspešno prodajo B2B.
10 pogostih napak pri dogovorih in pogajanjih o cenah pri prodaji B2B
Prodaja
10 pogostih napak pri dogovorih in pogajanjih o cenah pri prodaji B2B
Dogovori so cenah so miselna igra, pri kateri moramo poznati prava pravila.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...