Pojdi na glavno vsebino

Kadri in izobraževanje

Kako izboljšamo uspešnost prodaje z lastno prodajno akademijo?
Kadri in izobraževanje
Kako izboljšamo uspešnost prodaje z lastno prodajno akademijo?
Za razvoj prodajnih sposobnosti potrebujemo sistematičen izobraževalni proces.
Dr.Franc Gider: Pri svetovanju ne gre samo za znanje, temveč predvsem za energijo, ki pripomore k spremembi
Kadri in izobraževanje
Dr.Franc Gider: Pri svetovanju ne gre samo za znanje, temveč predvsem za energijo, ki pripomore k spremembi
"Poslovneži si večinoma želijo spremembe, vendar ne vedo, kako jih doseči ali pa zanje nimajo poguma."
Kako izboljšamo prodajno znanje in govorne veščine s formulo 30/10?
Kadri in izobraževanje
Kako izboljšamo prodajno znanje in govorne veščine s formulo 30/10?
Zaradi digitalizacije in stalnega hitenja danes informacije sprejemamo drugače, kot smo jih v preteklosti.
PRO Test: Preverite, ali imate morda zastarelo prodajno miselnost
Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite, ali imate morda zastarelo prodajno miselnost
Ena od večji ovir za izboljšanje in povečanje prodaje je zastarela prodajna miselnost.
Kdaj in zakaj prodajna izobraževanja in usposabljanja ne pomagajo pri povečanju prodaje?
Kadri in izobraževanje
Kdaj in zakaj prodajna izobraževanja in usposabljanja ne pomagajo pri povečanju prodaje?
Izkušnje kažejo, da imamo na prodajnem področju še ogromno možnosti za izboljšave.
Zakaj uspešni pri prodaji B2C običajno niso enako dobri pri prodaji B2B?
Kadri in izobraževanje
Zakaj uspešni pri prodaji B2C običajno niso enako dobri pri prodaji B2B?
Izkušnja, ki potrjuje pravilo o razlikah med prodajo poslovnim kupcem in potrošnikom.
PRO Nasvet: Namesto da ribe kupujete, se jih raje naučite loviti sami
Kadri in izobraževanje
PRO Nasvet: Namesto da ribe kupujete, se jih raje naučite loviti sami
Dejstvo je, da so se številni podjetništva lotili na podlagi strokovnosti in brez prodajnega znanja.
Kako se vsak dan motiviramo za uspešno prodajo B2B?
Kadri in izobraževanje
Kako se vsak dan motiviramo za uspešno prodajo B2B?
Ključna osebna dejavnika za uspešno prodajo poslovnim kupcem sta znanje in motivacija.
Zakaj pri prodaji B2B še dolgo ne bo, kot je bilo in kako si lahko pomagamo?
Kadri in izobraževanje
Zakaj pri prodaji B2B še dolgo ne bo, kot je bilo in kako si lahko pomagamo?
Ko bo zdravstvene krize konec, se bo nadaljevala naslednja in sicer gospodarska.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...