Pojdi na glavno vsebino

Kadri in izobraževanje

Kako izboljšamo prodajno znanje in govorne veščine s formulo 30/10?
Kadri in izobraževanje
Kako izboljšamo prodajno znanje in govorne veščine s formulo 30/10?
Zaradi digitalizacije in stalnega hitenja danes informacije sprejemamo drugače, kot smo jih v preteklosti.
PRO Test: Preverite, ali imate morda zastarelo prodajno miselnost
Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite, ali imate morda zastarelo prodajno miselnost
Ena od večji ovir za izboljšanje in povečanje prodaje je zastarela prodajna miselnost.
Kdaj in zakaj prodajna izobraževanja in usposabljanja ne pomagajo pri povečanju prodaje?
Kadri in izobraževanje
Kdaj in zakaj prodajna izobraževanja in usposabljanja ne pomagajo pri povečanju prodaje?
Izkušnje kažejo, da imamo na prodajnem področju še ogromno možnosti za izboljšave.
Zakaj uspešni pri prodaji B2C običajno niso enako dobri pri prodaji B2B?
Kadri in izobraževanje
Zakaj uspešni pri prodaji B2C običajno niso enako dobri pri prodaji B2B?
Izkušnja, ki potrjuje pravilo o razlikah med prodajo poslovnim kupcem in potrošnikom.
PRO Nasvet: Namesto da ribe kupujete, se jih raje naučite loviti sami
Kadri in izobraževanje
PRO Nasvet: Namesto da ribe kupujete, se jih raje naučite loviti sami
Dejstvo je, da so se številni podjetništva lotili na podlagi strokovnosti in brez prodajnega znanja.
Kako se vsak dan motiviramo za uspešno prodajo B2B?
Kadri in izobraževanje
Kako se vsak dan motiviramo za uspešno prodajo B2B?
Ključna osebna dejavnika za uspešno prodajo poslovnim kupcem sta znanje in motivacija.
Zakaj pri prodaji B2B še dolgo ne bo, kot je bilo in kako si lahko pomagamo?
Kadri in izobraževanje
Zakaj pri prodaji B2B še dolgo ne bo, kot je bilo in kako si lahko pomagamo?
Ko bo zdravstvene krize konec, se bo nadaljevala naslednja in sicer gospodarska.
Strokovnost je zagotovo pomembna, vendar za uspešno prodajo ni dovolj
Kadri in izobraževanje
Strokovnost je zagotovo pomembna, vendar za uspešno prodajo ni dovolj
Včasih je za uspešno prodajo celo bolje, da prodajni predstavniki o izdelkih in storitvah ne vedo preveč.
10 kradljivcev časa pri trženju, prodaji in vodenju ter kako se jih znebimo
Kadri in izobraževanje
10 kradljivcev časa pri trženju, prodaji in vodenju ter kako se jih znebimo
Če vam stalno primanjkuje časa, ga lahko pridobite, če odpravite nekatere potratne navade.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...