Pojdi na glavno vsebino

Kadri in izobraževanje

Kako komuniciramo z različnimi tipi sogovornikov pri prodaji in vodenju?
Kadri in izobraževanje
Kako komuniciramo z različnimi tipi sogovornikov pri prodaji in vodenju?
Ločimo tri glavne načine sprejemanja informacij in tipe svojih sogovornikov.
5 učinkovitih pristopov za izvajanje internega marketinga pri ravnanju z zaposlenimi
Kadri in izobraževanje
5 učinkovitih pristopov za izvajanje internega marketinga pri ravnanju z zaposlenimi
Ključni namen internega marketinga je krepitev zavzetosti, pripadnosti in zadovoljstva zaposlenih.
7 vprašanj, ki jih moramo zastaviti kandidatom za zaposlitev v prodaji B2B
Kadri in izobraževanje
7 vprašanj, ki jih moramo zastaviti kandidatom za zaposlitev v prodaji B2B
Izbiri napačnih kandidatov se lahko izognemo z nekaj pravimi vprašanji.
5 vrst usposabljanj za uspešno prodajo B2B, kako delujejo in kdaj jih uporabimo
Kadri in izobraževanje
5 vrst usposabljanj za uspešno prodajo B2B, kako delujejo in kdaj jih uporabimo
Ker ni vseeno, kakšen način in kdaj uporabimo, da dosežemo najboljši učinek.
Trije razlogi, zakaj je terenska komerciala danes manj učinkovita kot je bila včasih
Kadri in izobraževanje
Trije razlogi, zakaj je terenska komerciala danes manj učinkovita kot je bila včasih
Gre za dolgoročne spremembe, katerim moramo prilagoditi tudi svoje prodajne pristope in veščine.
Ali in kako sta povezana zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost prodaje?
Kadri in izobraževanje
Ali in kako sta povezana zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost prodaje?
Skrb za zavzetost zaposlenih pri odnosih s kupci je lažja od stalnega iskanja novih kupcev.
7 ključnih dejavnikov za zagotavljanje zvestobe svojih sodelavcev
Kadri in izobraževanje
7 ključnih dejavnikov za zagotavljanje zvestobe svojih sodelavcev
Vedno obstaja možnost, da nas bolj ali manj nepričakovano zapustijo ključni zaposleni.
Kaj moramo vedeti o poslovnem bontonu pri prodaji B2B na nemškem trgu?
Kadri in izobraževanje
Kaj moramo vedeti o poslovnem bontonu pri prodaji B2B na nemškem trgu?
Z upoštevanjem poslovnega bontona lažje in hitreje pridobimo zaupanje sogovornikov.
Zakaj učenje na pamet in dril nista rešitev za uspešno prodajo B2B?
Kadri in izobraževanje
Zakaj učenje na pamet in dril nista rešitev za uspešno prodajo B2B?
Pogovori s poslovnimi kupci so preveč kompleksni, da bi se jih lahko naučili na pamet.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...