Pojdi na glavno vsebino

Kadri in izobraževanje

32 kratic o trženju in prodaji, ki jih moramo poznati, da pri kupcih ne izpademo amaterji
Kadri in izobraževanje
32 kratic o trženju in prodaji, ki jih moramo poznati, da pri kupcih ne izpademo amaterji
Brez poznavanja razširjenih kratic in njihovega pomena pri kupcih izpademo neposlovni ali nestrokovni.
Kaj najbolj koristno lahko še naredimo pred prazniki in zakaj?
Kadri in izobraževanje
Kaj najbolj koristno lahko še naredimo pred prazniki in zakaj?
Ne glede, kakšni so naši letošnji prodajni rezultati, so odvisni od dveh ključnih dejavnikov.
Kako je Zig Ziglar iz povprečnega postal vrhunski prodajalec?
Kadri in izobraževanje
Kako je Zig Ziglar iz povprečnega postal vrhunski prodajalec?
S pomočjo mentorja lahko pri trženju, prodaji in vodenju napredujemo hitreje in bolj uspešno.
Kam se najbolj izplača vložiti denar za prodajno izobraževanje?
Kadri in izobraževanje
Kam se najbolj izplača vložiti denar za prodajno izobraževanje?
Podjetja, ki vlagajo v izobraževanje direktorjev in vodij prodaje, rastejo najmanj 15% hitreje od drugih.
V čem je razlika med znati prodajati in razumeti prodajo B2B?
Kadri in izobraževanje
V čem je razlika med znati prodajati in razumeti prodajo B2B?
Temeljni pogoj za uspešno prodajo B2B je razumevanje, kako v resnici deluje.
25 preprostih pravil za uspešno prodajo B2B, ki preizkušeno delujejo
Kadri in izobraževanje
25 preprostih pravil za uspešno prodajo B2B, ki preizkušeno delujejo
Prodaja poslovnim kupcem deluje po dokaj preprostih pravilih, ki se jih lahko naučimo.
Kaj sem se o prodaji B2B naučil od korporacij kot so IBM, Microsoft, Oracle, SAP in Siemens?
Kadri in izobraževanje
Kaj sem se o prodaji B2B naučil od korporacij kot so IBM, Microsoft, Oracle, SAP in Siemens?
Ugotovitve so zanimive, za koga morda presenetljive in tudi poučne.
5 razlik med izobraževanjem in coachingom, ki so pomembne za uspešno prodajo B2B
Kadri in izobraževanje
5 razlik med izobraževanjem in coachingom, ki so pomembne za uspešno prodajo B2B
Prodajne veščine lažje in hitreje izboljšamo s coachingom kot z običajnimi prodajnimi izobraževanji.
Kako pri podrejenih, nadrejenih in kupcih dosežemo, kar želimo?
Kadri in izobraževanje
Kako pri podrejenih, nadrejenih in kupcih dosežemo, kar želimo?
Tako, da izkoristimo eno od najbolj značilnih človeških lastnosti.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...