Pojdi na glavno vsebino

Kadri in izobraževanje

Kaj se lahko o vodenju prodaje B2B naučimo od LEGO kock?
Kadri in izobraževanje
Kaj se lahko o vodenju prodaje B2B naučimo od LEGO kock?
Če posamezniki ali ekipa ne dosegajo predvidenih prodajnih rezultatov, se spomnite na Lego kocke.
Kdo je kriv za slabo prodajo B2B in zakaj je to pomembno?
Kadri in izobraževanje
Kdo je kriv za slabo prodajo B2B in zakaj je to pomembno?
Po mnenju večine, ki se ukvarjajo prodajo, so za njihove neuspehe krivi kupci in vodje.
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Kadri in izobraževanje
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Prvi korak za uspešno trženje pri prodaji poslovnim kupcem je razumevanje, kako prodaja B2B sploh deluje.
5 razlogov, zakaj kakovost in strokovnost za uspešno prodajo B2B nista več dovolj
Kadri in izobraževanje
5 razlogov, zakaj kakovost in strokovnost za uspešno prodajo B2B nista več dovolj
Kakovost in strokovnost sta pomembna, vendar pogosto nista odločilna dejavnika pri nakupu.
PRO Nasvet: Iskanje (boljše) službe je prodaja samega sebe. Plus pet uporabnih nasvetov.
Kadri in izobraževanje
PRO Nasvet: Iskanje (boljše) službe je prodaja samega sebe. Plus pet uporabnih nasvetov.
Mnogi kandidati in zaposlovalci se razgovorov za službe lotevajo napačno, kar je slabo za obe strani.
Ali pri vodenju prodaje potrebujete osebnega svetovalca in zakaj ni s tem nič narobe?
Kadri in izobraževanje
Ali pri vodenju prodaje potrebujete osebnega svetovalca in zakaj ni s tem nič narobe?
Poslovno okolje, kupci in zaposleni se spreminjajo hitreje, kot jim vodilni v prodaji včasih uspemo slediti.
Če razmišljate o zaposlitvi (digital) marketingaša, preberite tole.
Kadri in izobraževanje
Če razmišljate o zaposlitvi (digital) marketingaša, preberite tole.
Preden zares zaposlimo svojega marketingaša, je dobro poznati in premisliti nekaj praktičnih izkušenj.
Kako naj razumemo, če nam kupci in poslovni partnerji govorijo, da nimajo časa?
Kadri in izobraževanje
Kako naj razumemo, če nam kupci in poslovni partnerji govorijo, da nimajo časa?
Časa ima namreč vsak toliko, kolikor si ga vzame in za kar si ga vzame.
Zakaj najmanj 75 odstotkov marketinških in prodajnih nasvetov NI uporabnih?
Kadri in izobraževanje
Zakaj najmanj 75 odstotkov marketinških in prodajnih nasvetov NI uporabnih?
Sodobno prodajo lahko razdelimo na šest glavnih področij, na katerih veljajo precej različna pravila.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...