Pojdi na glavno vsebino

Kadri in izobraževanje

Kako z letnimi razgovori sodelavcem pomagamo izboljšati prodajne veščine?
Kadri in izobraževanje
Kako z letnimi razgovori sodelavcem pomagamo izboljšati prodajne veščine?
Gre za preprosto metodo, ki jo izvedemo brez zapletenih psiholoških testiranj in razlag.
Ključno vprašanje, ki ga moramo obvezno zastaviti kandidatom za zaposlitev v prodaji B2B
Kadri in izobraževanje
Ključno vprašanje, ki ga moramo obvezno zastaviti kandidatom za zaposlitev v prodaji B2B
Napačne odločitve pri zaposlitvah v prodaji B2B nam povzročajo dvojno škodo.
7 načinov, kako najdemo kadre za uspešno prodajo B2B, kadar jih povsod primanjkuje
Kadri in izobraževanje
7 načinov, kako najdemo kadre za uspešno prodajo B2B, kadar jih povsod primanjkuje
Iskanje kandidatov je namreč lahko dolgo in naporno ter povezano s številnimi razočaranji.
Kako lahko rešimo pomanjkanje kadrov v prodaji z notranjimi rezervami in izboljšavami?
Kadri in izobraževanje
Kako lahko rešimo pomanjkanje kadrov v prodaji z notranjimi rezervami in izboljšavami?
V mnogih podjetjih bi pomanjkanje kadrov v prodaji lahko rešili brez novih zaposlitev.
Kakšne so prednosti in slabosti ženskih predstavnic pri prodaji B2B?
Kadri in izobraževanje
Kakšne so prednosti in slabosti ženskih predstavnic pri prodaji B2B?
Ženske so zagotovo lahko zelo uspešne, če jih v prodajo B2B vključujemo na ustrezen način.
Edini učinkovit način, s katerim se pri prodaji B2B zares razlikujemo od konkurence
Kadri in izobraževanje
Edini učinkovit način, s katerim se pri prodaji B2B zares razlikujemo od konkurence
Odgovor je drugačen kot si običajno predstavljamo in bo marsikoga presenetil.
7 pomembnih veščin za učinkovito ravnanje s ključnimi kupci pri prodaji B2B
Kadri in izobraževanje
7 pomembnih veščin za učinkovito ravnanje s ključnimi kupci pri prodaji B2B
Velika škoda je, če nas ključni kupci zapustijo zaradi neznanja in lastnih napak.
5 razlogov, zakaj bi se prodajno izobraževali, če imate dovolj naročil
Kadri in izobraževanje
5 razlogov, zakaj bi se prodajno izobraževali, če imate dovolj naročil
Čeprav se trenutno počutimo varno, se poslovno okolje hitro in kupci hitro spreminjajo.
PRO Test: Preverite, če ste klasičen prodajalec B2B ali prodajni profesionalec
Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite, če ste klasičen prodajalec B2B ali prodajni profesionalec
Večina se namreč s svojimi pristopi in razmišljanjem uvršča med običajne prodajalce B2B.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...