Pojdi na glavno vsebino

Kadri in izobraževanje

Kaj povzroča digitalni stres pri vodenju in prodaji B2B ter kako ga lahko obvladamo?
Kadri in izobraževanje
Kaj povzroča digitalni stres pri vodenju in prodaji B2B ter kako ga lahko obvladamo?
Digitalni stres je posledica informacijske preobremenjenosti, ki je ne smemo podcenjevati.
[Brezplačno] Zakaj pogosto niso učinkovita in kako z usposabljanji izboljšamo prodajo B2B?
Kadri in izobraževanje
[Brezplačno] Zakaj pogosto niso učinkovita in kako z usposabljanji izboljšamo prodajo B2B?
Običajna praksa prodajnih izobraževanje je večinoma potrata časa in denarja.
Kaj moramo vedeti o izhodnih intervjujih in kako nam pomagajo pri odnosih z zaposlenimi?
Kadri in izobraževanje
Kaj moramo vedeti o izhodnih intervjujih in kako nam pomagajo pri odnosih z zaposlenimi?
Zagotovijo nam lahko dragocene informacije, kaj moramo v podjetju izboljšati ali spremeniti.
Zakaj izbire kandidatov za zaposlitev v prodaji B2B ne prepustite kadrovski?
Kadri in izobraževanje
Zakaj izbire kandidatov za zaposlitev v prodaji B2B ne prepustite kadrovski?
Vsaka zaposlitev, ki ne izpolni pričakovanj je namreč izguba časa in denarja.
Kaj moramo vedeti o kadrovskem marketingu in zakaj postaja vse bolj pomemben?
Kadri in izobraževanje
Kaj moramo vedeti o kadrovskem marketingu in zakaj postaja vse bolj pomemben?
Gre namreč za posebno zvrst marketinga, ki je novost in se šele razvija.
7 dejavnikov čustvene inteligence, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji B2B
Kadri in izobraževanje
7 dejavnikov čustvene inteligence, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji B2B
Čustveno inteligenco, ki prispeva k boljši prodaji B2B, se lahko naučimo in jo razvijamo.
Kateri sta ključni osebnostni lastnosti vrhunskih kadrov za uspešno prodajo B2B?
Kadri in izobraževanje
Kateri sta ključni osebnostni lastnosti vrhunskih kadrov za uspešno prodajo B2B?
Rezultati osebnosti testov nam pomagajo šele, ko vemo, kaj in zakaj rabimo.
Kako dosežemo, da izobraževanja zares povečajo uspešnost prodaje B2B?
Kadri in izobraževanje
Kako dosežemo, da izobraževanja zares povečajo uspešnost prodaje B2B?
Večina zaposlenih se po prodajnem izobraževanju vrne k običajnemu načinu svojega dela.
Sedem razlik med prodajo B2B in ravnanjem s ključnimi kupci, ki jih moramo upoštevati
Kadri in izobraževanje
Sedem razlik med prodajo B2B in ravnanjem s ključnimi kupci, ki jih moramo upoštevati
V večini podjetij smo namreč za ključne kupce zadolženi vsi, ki se ukvarjamo s prodajo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...