Kateri sta ključni osebnostni lastnosti vrhunskih kadrov za uspešno prodajo B2B?
Ali veste, kateri sta ključni osebnostni lastnosti za uspešno prodajo B2B, na kateri moramo biti pozorni pri sodelavcih in kandidatih za zaposlitev?
Prodajni rezultati so odvisni od prodajnih sposobnosti, ki jih sestavljajo štirje glavni dejavniki: osebnost, znanje, veščine in izkušnje.
Vse, razen osebnosti, se pri prodaji lahko naučimo ali pridobimo, zato je toliko bolj pomembna pri razvoju obstoječih in zaposlovanju novih prodajnih sodelavcev.
Če vas zanima, kateri sta ključni osebnostni lastnosti najbolj uspešnih pri prodaji B2B, kar nam psihološki testi in njihovi razlagalci ne povedo, boste izvedeli v članku.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

