Pojdi na glavno vsebino

Prodaja

Zakaj je prihodnost hibridna prodaja B2B ter kakšne so njene prednosti in slabosti?
Prodaja
Zakaj je prihodnost hibridna prodaja B2B ter kakšne so njene prednosti in slabosti?
Odnosi s poslovnimi kupci se namreč ne bodo vrnili na ustaljene tirnice pred pandemijo.
10 slabih navad, ki vplivajo na uspešnost prodaje B2B in kako se jih znebimo
Prodaja
10 slabih navad, ki vplivajo na uspešnost prodaje B2B in kako se jih znebimo
Gre za dokaj razširjeno vedenje, ki vpliva na zaupanje kupcev in prodajne rezultate.
Kako se učinkovito odzivamo na ugovore, da ohranjamo dobre odnose s kupci pri prodaji B2B
Prodaja
Kako se učinkovito odzivamo na ugovore, da ohranjamo dobre odnose s kupci pri prodaji B2B
Ugovori so posledica pomanjkljivega razumevanja predstav in pričakovanj kupcev.
Kako poslovnim kupcem prodajamo resnično vrednost naših izdelkov in storitev?
Prodaja
Kako poslovnim kupcem prodajamo resnično vrednost naših izdelkov in storitev?
Skoraj vsak nakup pri prodaji B2B lahko predstavimo s finančnimi učinki.
10 pogostih napak pri dogovorih in pogajanjih o cenah pri prodaji B2B
Prodaja
10 pogostih napak pri dogovorih in pogajanjih o cenah pri prodaji B2B
Dogovori so cenah so miselna igra, pri kateri moramo poznati prava pravila.
10 skrivnosti vrhunskih predstavitev Steva Jobsa, ki so uporabne za uspešno prodajo B2B
Prodaja
10 skrivnosti vrhunskih predstavitev Steva Jobsa, ki so uporabne za uspešno prodajo B2B
Predstavitve so na mnogih področjih pomemben dejavnik za uspešno prodajo B2B.
Sedem pogostih napak pri prodaji B2B, ki se jih običajno niti ne zavedamo
Prodaja
Sedem pogostih napak pri prodaji B2B, ki se jih običajno niti ne zavedamo
Za povečanje uspešnosti prodaje B2B se moramo najprej znebiti pogostih napak.
7 strategij za povečanje prodaje B2B pri obstoječih kupcih, ki jih pogosto spregledamo
Prodaja
7 strategij za povečanje prodaje B2B pri obstoječih kupcih, ki jih pogosto spregledamo
Zaradi nenehnega iskanja novih kupcev pogosto spregledamo prodajni potencial obstoječih.
Kako se pri prodaji B2B izognemo odzivom kupcev, da jih naše področje ne zanima?
Prodaja
Kako se pri prodaji B2B izognemo odzivom kupcev, da jih naše področje ne zanima?
Razlog za odklonilen odnos kupcev pri navezovanju prodajnih stikov je napačen pristop.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...