Pojdi na glavno vsebino

Prodaja

Kaj je segmentacija kupcev, kako jo izvajamo v praksi in zakaj je pomembna za uspešno prodajo?
Prodaja
Kaj je segmentacija kupcev, kako jo izvajamo v praksi in zakaj je pomembna za uspešno prodajo?
Segmentacija je pomembna, ker različne ciljne kupce zanimajo drugačna vprašanja o naših izdelkih in storitvah.
Dva načina, kako lahko začnemo uspešno prodajo B2B že januarja
Prodaja
Dva načina, kako lahko začnemo uspešno prodajo B2B že januarja
Začetek leta je posebno obdobje, ko poslovni kupci razmišljajo predvsem o eni stvari.
Kako sem zapravil posel pri pomembnem kupcu, ker sem prekršil pravilo prodaje rešitev?
Prodaja
Kako sem zapravil posel pri pomembnem kupcu, ker sem prekršil pravilo prodaje rešitev?
Praktični dokaz, da prodajna pravila zares delujejo in jih ni pametno kršiti.
Kako poslovne kupce prepričamo, da spremenijo svojo odločitev o izbiri?
Prodaja
Kako poslovne kupce prepričamo, da spremenijo svojo odločitev o izbiri?
Čeprav možnosti niso velike, poznamo način, kako dosežemo spremembe odločitev kupcev.
Dve zlati pravili, kako pridobimo zaupanje kupcev, ki je pogoj za uspešno prodajo B2B
Prodaja
Dve zlati pravili, kako pridobimo zaupanje kupcev, ki je pogoj za uspešno prodajo B2B
Upoštevanje ali zanemarjanje teh dveh preprostih pravil preizkušeno vpliva na prodajne rezultate.
7 preizkušenih taktik za prodajo poslovnim kupcem po višjih cenah
Prodaja
7 preizkušenih taktik za prodajo poslovnim kupcem po višjih cenah
Višje cene lahko dosežemo na različne načine, če upoštevamo nekaj preprostih prodajnih pravil.
PRO Nasvet: Preprost način, kako poslovne kupce prevzamemo konkurentom
Prodaja
PRO Nasvet: Preprost način, kako poslovne kupce prevzamemo konkurentom
Preizkušena metoda v treh korakih, ki smo jo leta uspešno uporabljali pri prodaji B2B.
Kako poslovni kupci v resnici kupujejo, česar večina v prodaji B2B žal ne razume?
Prodaja
Kako poslovni kupci v resnici kupujejo, česar večina v prodaji B2B žal ne razume?
Pomembnejši nakupi poslovnih kupcev potekajo v štirih značilnih korakih.
7 načinov, kako navežemo stike s poslovnimi kupci, ki nikakor niso dosegljivi
Prodaja
7 načinov, kako navežemo stike s poslovnimi kupci, ki nikakor niso dosegljivi
Za navezavo stikov in dostop do odločevalcev pri nakupih poslovnih kupcev imamo različne možnosti.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...