Pojdi na glavno vsebino

Prodaja

Zakaj sta vsebina in oblika ponudb za poslovne kupce pomembnejši, kot si predstavljamo?
Prodaja
Zakaj sta vsebina in oblika ponudb za poslovne kupce pomembnejši, kot si predstavljamo?
Kakovostne ponudbe so več kot samo popisi izdelkov in storitev s cenami.
Kako se izognemo ugovorom kupcev in kako jih učinkovito rešujemo?
Prodaja
Kako se izognemo ugovorom kupcev in kako jih učinkovito rešujemo?
Večina ugovorov, ki pomenijo nasprotovanje kupcev, je posledica napačnih prodajnih pristopov.
10 zlatih pravil za ravnanje in uspešno sodelovanje s ključnimi poslovnimi kupci
Prodaja
10 zlatih pravil za ravnanje in uspešno sodelovanje s ključnimi poslovnimi kupci
V mnogih podjetjih so pri ravnanju s ključnimi kupci povsem pasivni in samo čakajo njihova naročila.
10 pogajalskih taktik poslovnih kupcev ter kako jih prepoznamo in se nanje odzovemo (2.del)
Prodaja
10 pogajalskih taktik poslovnih kupcev ter kako jih prepoznamo in se nanje odzovemo (2.del)
Nepoznavanje pogajalskih taktih poslovnih kupcev nas lahko stane veliko denarja in ugleda.
10 pogajalskih taktik poslovnih kupcev ter kako jih prepoznamo in se nanje odzovemo (1.del)
Prodaja
10 pogajalskih taktik poslovnih kupcev ter kako jih prepoznamo in se nanje odzovemo (1.del)
Od pogajalskih spretnosti so odvisni zaslužek, poslovna uspešnost in ugled ponudnikov.
Zakaj potreb poslovnih kupcev ne moremo ustvariti, če jih nimajo?
Prodaja
Zakaj potreb poslovnih kupcev ne moremo ustvariti, če jih nimajo?
Teorija o ustvarjanju potreb je zastarelo prepričanje, ki običajno vodi v prodajno vsiljivost.
Katera je ključna vprašalnica za uspešno prodajo, ki jo moramo vedno uporabiti vsaj trikrat?
Prodaja
Katera je ključna vprašalnica za uspešno prodajo, ki jo moramo vedno uporabiti vsaj trikrat?
Čeprav pri pogovorih s kupci uporabljamo različne vprašalnice, vse niso enako pomembne.
Pet elementov formule za uspešno prodajo B2B in zakaj so pomembni
Prodaja
Pet elementov formule za uspešno prodajo B2B in zakaj so pomembni
Na uspešnost prodaje poslovnim kupcem vplivajo različni dejavniki, ki niso enako pomembni.
Kako se zaradi pandemije spreminjajo potrebe kupcev in priložnosti za prodajo B2B?
Prodaja
Kako se zaradi pandemije spreminjajo potrebe kupcev in priložnosti za prodajo B2B?
V času krize in po njej bodo uspešnejši v podjetjih, kjer razumejo spremembe potreb svojih kupcev,
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...