Prodaja

Prodaja
7 strategij za povečanje prodaje B2B pri obstoječih kupcih, ki jih pogosto spregledamo
Zaradi nenehnega iskanja novih kupcev pogosto spregledamo prodajni potencial obstoječih.

Prodaja
Kako se pri prodaji B2B izognemo odzivom kupcev, da jih naše področje ne zanima?
Razlog za odklonilen odnos kupcev pri navezovanju prodajnih stikov je napačen pristop.

Prodaja
Kako pri prodaji B2B z novimi kupci sklepamo večje posle po manjših korakih?
Pri novih kupcih, ki nas ne poznajo, moramo njihovo zaupanje šele pridobiti.

Prodaja
Če se v povpraševanju kupca ne prepoznate, vam naročilo skoraj zagotovo ni namenjeno
Ponekod imajo s ponudbami veliko dela, vendar prejmejo malo ali skoraj nič naročil.

Prodaja
Kako decembrske obiske poslovnih kupcev izkoristimo za pridobivanje prodajnih priložnosti?
Prednovoletni obiski niso zgolj formalnost, temveč so pomembni tudi za prodajno uspešnost.

Prodaja
Preprosto vprašanje, s katerim poslovnim kupcem pomagamo pri odločitvah za nakupe
Čeprav se kupci pogovarjajo s ponudniki in zbirajo ponudbe, se pogosto ne odločijo za nakupe.

Prodaja
Nevsakdanje vprašanje, s katerim sem pridobil številne priložnosti pri prodaji B2B
Pri zastavljanju vprašanj kupcem moramo ključne podatke pridobiti čim prej.

Prodaja
Zakaj se povečanje uspešnosti prodaje B2B začne v naših glavah?
Zastarela prodajna miselnost se vztrajno prenaša tudi na mlajše generacije.

Prodaja
Kako najbolje ravnamo, kadar nam poslovni kupci odgovorijo, da smo predragi?
Sprejemljive cene so pomemben dejavnik za uspešno prodajo B22B, čeprav niso edini.