Pojdi na glavno vsebino

Prodaja

Kako moramo ukrepati, ko se pri ključnih kupcih zamenjajo vodilni in zakaj?
Prodaja
Kako moramo ukrepati, ko se pri ključnih kupcih zamenjajo vodilni in zakaj?
Spremembe vodilnih so lahko veliko tveganje za sodelovanje z našimi ključnimi kupci.
Kaj je test resnosti poslovnih kupcev in kako ga uporabljamo za uspešno prodajo?
Prodaja
Kaj je test resnosti poslovnih kupcev in kako ga uporabljamo za uspešno prodajo?
Kakovostne prodajne priložnosti lahko najdemo s pristopom, ki mu pravimo test resnosti kupcev.
Zakaj nas stalni poslovni kupci v resnici zapustijo in kako to preprečimo?
Prodaja
Zakaj nas stalni poslovni kupci v resnici zapustijo in kako to preprečimo?
Kupci nas ne zapuščajo zaradi slabe kakovosti, previsokih cen, ali ker imajo drugi ponudniki boljše osebne povezave.
15 besed, ki nam lahko škodijo pri prodaji B2B in kako vplivajo na kupce
Prodaja
15 besed, ki nam lahko škodijo pri prodaji B2B in kako vplivajo na kupce
Če uporabljamo besede, ki vzbujajo negativne občutke kupcev, nam to pri prodaji zagotovo ne koristi.
Kako ravnamo s poslovnimi kupci, pri katerih sodeluje več udeležencev nakupa?
Prodaja
Kako ravnamo s poslovnimi kupci, pri katerih sodeluje več udeležencev nakupa?
Vsak udeleženec je prisoten z namenom in svojim mnenjem, ki ga moramo ugotoviti za vsakega posebej.
3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Prodaja
3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Ključne informacije o potrebah in pričakovanjih kupcev lahko ugotovimo že s tremi pravimi vprašanji.
Hladni sestanki s poslovnimi kupci: da ali ne? In kako jih spremenimo v prodajne priložnosti?
Prodaja
Hladni sestanki s poslovnimi kupci: da ali ne? In kako jih spremenimo v prodajne priložnosti?
Podobno kot s hladnimi klici, imamo lahko tudi s takšnimi sestanki veliko dela in malo uspeha.
Ali se spomnite Gaussove krivulje in kako jo uporabimo za prodajo po višjih cenah?
Prodaja
Ali se spomnite Gaussove krivulje in kako jo uporabimo za prodajo po višjih cenah?
Preprost in učinkovit način, s katerim lahko izdelke in storitve prodajamo po višjih cenah.
Brez panike, če nam kupec za sestanek nameni samo 15 minut časa
Prodaja
Brez panike, če nam kupec za sestanek nameni samo 15 minut časa
Če se nam to zgodi, se sestanka nismo lotili na pravi način, vendar vseeno obstaja rešitev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...