Pojdi na glavno vsebino

Prodaja

Kaj moramo vedeti o odločevalcih in odločanju za uspešno prodajo B2B?
Prodaja
Kaj moramo vedeti o odločevalcih in odločanju za uspešno prodajo B2B?
Za lažje razumevanje odločanja v poslovnem okolju poznamo več preizkušenih pravil.
5 priložnosti, ki so se pojavile pri prodaji B2B zaradi Covid-19
Prodaja
5 priložnosti, ki so se pojavile pri prodaji B2B zaradi Covid-19
Pandemija je spodbudila spremembe, ki odpirajo nekatere možnosti pri prodaji poslovnim kupcem.
10 nasvetov za udaren začetek prodaje B2B v novem poslovnem letu
Prodaja
10 nasvetov za udaren začetek prodaje B2B v novem poslovnem letu
Zaradi napačne predstave, da so prvi meseci prodajno mrtvi, so mnogi v tem času pasivni.
5 idej za veseli december pri odnosih s poslovnimi kupci na daljavo
Prodaja
5 idej za veseli december pri odnosih s poslovnimi kupci na daljavo
Kupci bodo zagotovo veseli, če se kljub koronavirusu v prednovoletnem času malo potrudimo.
Ali in kako lahko dosežemo, da kupci potrdijo 80 odstotkov naših ponudb?
Prodaja
Ali in kako lahko dosežemo, da kupci potrdijo 80 odstotkov naših ponudb?
Nobenega smisla nima pripravljati ponudbo za vsakega, ki ga naši izdelki in storitve zanimajo.
13 nasvetov za uspešne sestanke s poslovnimi kupci v virtualnem okolju
Prodaja
13 nasvetov za uspešne sestanke s poslovnimi kupci v virtualnem okolju
Za učinkovite sestanke na daljavo potrebujemo veščine, ki se jih moramo večinoma še naučiti.
Sedem načinov, kako se pri prodaji B2B borimo proti nizkim cenam
Prodaja
Sedem načinov, kako se pri prodaji B2B borimo proti nizkim cenam
Na vsakem področju se srečujemo s konkurenčnimi ponudniki, ki nam predvsem znižujejo cene.
Zakaj sta vsebina in oblika ponudb za poslovne kupce pomembnejši, kot si predstavljamo?
Prodaja
Zakaj sta vsebina in oblika ponudb za poslovne kupce pomembnejši, kot si predstavljamo?
Kakovostne ponudbe so več kot samo popisi izdelkov in storitev s cenami.
Kako se izognemo ugovorom kupcev in kako jih učinkovito rešujemo?
Prodaja
Kako se izognemo ugovorom kupcev in kako jih učinkovito rešujemo?
Večina ugovorov, ki pomenijo nasprotovanje kupcev, je posledica napačnih prodajnih pristopov.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...