Pojdi na glavno vsebino

Prodaja

Kako se zaradi pandemije spreminjajo potrebe poslovnih kupcev?
Prodaja
Kako se zaradi pandemije spreminjajo potrebe poslovnih kupcev?
V času krize in po njej bodo uspešnejši v podjetjih, kjer razumejo spremembe potreb svojih kupcev,
Kako ugotovimo, kdo odloča o nakupih in izbiri ponudnikov pri prodaji B2B?
Prodaja
Kako ugotovimo, kdo odloča o nakupih in izbiri ponudnikov pri prodaji B2B?
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem se moramo pogovarjati s pravimi sogovorniki.
Trije osnovni načini za povečanje prodaje na vseh področjih in kako delujejo
Prodaja
Trije osnovni načini za povečanje prodaje na vseh področjih in kako delujejo
Ko razmišljamo o povečanju prodaje, se je včasih dobro spomniti na matematične osnove.
Kako sem z resnico rešil skoraj izgubljen posel in zakaj se nam pri prodaji izplača?
Prodaja
Kako sem z resnico rešil skoraj izgubljen posel in zakaj se nam pri prodaji izplača?
Kupci ne pričakujejo popolnosti naših izdelkov, storitev in rešitev, temveč da nam lahko zaupajo.
10 koristnih nasvetov za prodajne aktivnosti v času, ko svet stoji
Prodaja
10 koristnih nasvetov za prodajne aktivnosti v času, ko svet stoji
Delo od doma niso počitnice, temveč prilagoditev prodajnih dejavnosti trenutnim razmeram.
Pet vprašanj poslovnih kupcev, na katera moramo vedno poznati odgovore
Prodaja
Pet vprašanj poslovnih kupcev, na katera moramo vedno poznati odgovore
Podobno kot ponudniki, tudi poslovni kupci uporabljajo nekatera značilna vprašanja.
Kako prodajne rezultate pri poslovnih kupcih napovemo 90 odstotno zanesljivo?
Prodaja
Kako prodajne rezultate pri poslovnih kupcih napovemo 90 odstotno zanesljivo?
Večina napovedi prodaje, ki jih srečujemo v praksi, so zgolj pobožne želje in ugibanje.
Kaj so prodajni in nakupni sprožilci ter kako jih ugotovimo in uporabimo v praksi?
Prodaja
Kaj so prodajni in nakupni sprožilci ter kako jih ugotovimo in uporabimo v praksi?
Razumevanje prodajnih in nakupnih sprožilcev je eden od temeljev za uspešno prodajo.
Kaj je pravilo treh vprašanj in kako nam pomaga pri uspešni prodaji?
Prodaja
Kaj je pravilo treh vprašanj in kako nam pomaga pri uspešni prodaji?
Gre za pravilo, ki si ga preprosto zapolnimo in vsak dan uporabljamo v praksi.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...