Pojdi na glavno vsebino

Prodaja

Nevsakdanje vprašanje, s katerim sem pridobil številne priložnosti pri prodaji B2B
Prodaja
Nevsakdanje vprašanje, s katerim sem pridobil številne priložnosti pri prodaji B2B
Pri zastavljanju vprašanj kupcem moramo ključne podatke pridobiti čim prej.
Zakaj se povečanje uspešnosti prodaje B2B začne v naših glavah?
Prodaja
Zakaj se povečanje uspešnosti prodaje B2B začne v naših glavah?
Zastarela prodajna miselnost se vztrajno prenaša tudi na mlajše generacije.
Kako najbolje ravnamo, kadar nam poslovni kupci odgovorijo, da smo predragi?
Prodaja
Kako najbolje ravnamo, kadar nam poslovni kupci odgovorijo, da smo predragi?
Sprejemljive cene so pomemben dejavnik za uspešno prodajo B22B, čeprav niso edini.
Zakaj so prevelike obljube in pretiravanja bumerang za uspešnost prodaje B2B?
Prodaja
Zakaj so prevelike obljube in pretiravanja bumerang za uspešnost prodaje B2B?
Poslovni kupci upravičeno pričakujejo, da bomo svoje obljube tudi zares izpolnili.
9 nasvetov, kako ravnamo s tajnicami za dostop do odločevalcev pri prodaji B2B
Prodaja
9 nasvetov, kako ravnamo s tajnicami za dostop do odločevalcev pri prodaji B2B
Čeprav poznamo za odnose s tajnicami precej prodajnih trikov, se običajno ne izplačajo.
5 pogostih napak, zaradi katerih prodajamo po (pre)nizkih cenah
Prodaja
5 pogostih napak, zaradi katerih prodajamo po (pre)nizkih cenah
Za prodajo poslovnim po nizkih cenah smo večinoma krivi sami.
Zakaj poslovni kupci kupujejo pri ponudnikih, ki jih poznajo in jim zaupajo?
Prodaja
Zakaj poslovni kupci kupujejo pri ponudnikih, ki jih poznajo in jim zaupajo?
Prodajo poslovnim kupcem si lahko predstavljamo kot sklepanje prijateljstva.
Kako se lahko uspešno razlikujemo od drugih ponudnikov pri prodaji B2B?
Prodaja
Kako se lahko uspešno razlikujemo od drugih ponudnikov pri prodaji B2B?
Če razmišljate o kakovosti, cenah, referencah in podobnem, odgovor ni pravilen.
Ali poznate štiri vrste sogovornikov pri prodaji B2B in kaj jih pri nakupih najbolj zanima?
Prodaja
Ali poznate štiri vrste sogovornikov pri prodaji B2B in kaj jih pri nakupih najbolj zanima?
Vsaka skupina ima namreč svoje poglede, interese in pričakovanja.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...