Pojdi na glavno vsebino

Prodaja

Kako poslovnim kupcem prodajamo resnično vrednost naših izdelkov in storitev?
Prodaja
Kako poslovnim kupcem prodajamo resnično vrednost naših izdelkov in storitev?
Skoraj vsak nakup pri prodaji B2B lahko predstavimo s finančnimi učinki.
10 pogostih napak pri dogovorih in pogajanjih o cenah pri prodaji B2B
Prodaja
10 pogostih napak pri dogovorih in pogajanjih o cenah pri prodaji B2B
Dogovori so cenah so miselna igra, pri kateri moramo poznati prava pravila.
10 skrivnosti vrhunskih predstavitev Steva Jobsa, ki so uporabne za uspešno prodajo B2B
Prodaja
10 skrivnosti vrhunskih predstavitev Steva Jobsa, ki so uporabne za uspešno prodajo B2B
Predstavitve so na mnogih področjih pomemben dejavnik za uspešno prodajo B2B.
Sedem pogostih napak pri prodaji B2B, ki se jih običajno niti ne zavedamo
Prodaja
Sedem pogostih napak pri prodaji B2B, ki se jih običajno niti ne zavedamo
Za povečanje uspešnosti prodaje B2B se moramo najprej znebiti pogostih napak.
7 strategij za povečanje prodaje B2B pri obstoječih kupcih, ki jih pogosto spregledamo
Prodaja
7 strategij za povečanje prodaje B2B pri obstoječih kupcih, ki jih pogosto spregledamo
Zaradi nenehnega iskanja novih kupcev pogosto spregledamo prodajni potencial obstoječih.
Kako se pri prodaji B2B izognemo odzivom kupcev, da jih naše področje ne zanima?
Prodaja
Kako se pri prodaji B2B izognemo odzivom kupcev, da jih naše področje ne zanima?
Razlog za odklonilen odnos kupcev pri navezovanju prodajnih stikov je napačen pristop.
Kako pri prodaji B2B z novimi kupci sklepamo večje posle po manjših korakih?
Prodaja
Kako pri prodaji B2B z novimi kupci sklepamo večje posle po manjših korakih?
Pri novih kupcih, ki nas ne poznajo, moramo njihovo zaupanje šele pridobiti.
Če se v povpraševanju kupca ne prepoznate, vam naročilo skoraj zagotovo ni namenjeno
Prodaja
Če se v povpraševanju kupca ne prepoznate, vam naročilo skoraj zagotovo ni namenjeno
Ponekod imajo s ponudbami veliko dela, vendar prejmejo malo ali skoraj nič naročil.
Kako decembrske obiske poslovnih kupcev izkoristimo za pridobivanje prodajnih priložnosti?
Prodaja
Kako decembrske obiske poslovnih kupcev izkoristimo za pridobivanje prodajnih priložnosti?
Prednovoletni obiski niso zgolj formalnost, temveč so pomembni tudi za prodajno uspešnost.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...