Pojdi na glavno vsebino

Prodaja

7 načinov, kako navežemo stike s poslovnimi kupci, ki nikakor niso dosegljivi
Prodaja
7 načinov, kako navežemo stike s poslovnimi kupci, ki nikakor niso dosegljivi
Za navezavo stikov in dostop do odločevalcev pri nakupih poslovnih kupcev imamo različne možnosti.
PRO Nasvet: Kako ravnamo premišljeno, kadar nam prodaja poslovnim kupcem ne uspe?
Prodaja
PRO Nasvet: Kako ravnamo premišljeno, kadar nam prodaja poslovnim kupcem ne uspe?
S čustvenimi izbruhi ob zavrnitvah naših ponudb lahko po nepotrebnem pokvarimo odnose s kupci.
5 razlogov, zakaj nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naši izdelki in storitve ne zanimajo
Prodaja
5 razlogov, zakaj nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naši izdelki in storitve ne zanimajo
Kako si lahko pomagamo, kadar nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naše rešitve ne zanimajo.
Ali in kako nam BNI lahko pomaga povečati prodajo B2B in B2C?
Prodaja
Ali in kako nam BNI lahko pomaga povečati prodajo B2B in B2C?
Kaj je dobro vedeti, ko vas nekdo povabi na informativni obisk katere od njihovih skupin.
Kako moramo ukrepati, ko se pri ključnih kupcih zamenjajo vodilni in zakaj?
Prodaja
Kako moramo ukrepati, ko se pri ključnih kupcih zamenjajo vodilni in zakaj?
Spremembe vodilnih so lahko veliko tveganje za sodelovanje z našimi ključnimi kupci.
Kaj je test resnosti poslovnih kupcev in kako ga uporabljamo za uspešno prodajo?
Prodaja
Kaj je test resnosti poslovnih kupcev in kako ga uporabljamo za uspešno prodajo?
Kakovostne prodajne priložnosti lahko najdemo s pristopom, ki mu pravimo test resnosti kupcev.
Zakaj nas stalni poslovni kupci v resnici zapustijo in kako to preprečimo?
Prodaja
Zakaj nas stalni poslovni kupci v resnici zapustijo in kako to preprečimo?
Kupci nas ne zapuščajo zaradi slabe kakovosti, previsokih cen, ali ker imajo drugi ponudniki boljše osebne povezave.
15 besed, ki nam lahko škodijo pri prodaji B2B in kako vplivajo na kupce
Prodaja
15 besed, ki nam lahko škodijo pri prodaji B2B in kako vplivajo na kupce
Če uporabljamo besede, ki vzbujajo negativne občutke kupcev, nam to pri prodaji zagotovo ne koristi.
Kako ravnamo s poslovnimi kupci, pri katerih sodeluje več udeležencev nakupa?
Prodaja
Kako ravnamo s poslovnimi kupci, pri katerih sodeluje več udeležencev nakupa?
Vsak udeleženec je prisoten z namenom in svojim mnenjem, ki ga moramo ugotoviti za vsakega posebej.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...