Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kako se učinkovito odzivamo na ugovore, da ohranjamo dobre odnose s kupci pri prodaji B2B

Reševanje ugovorov kupcev je eden od ključnih delov prodajnega procesa, ki pomembno vpliva na uspešnost prodaje B2B.

Neprimerni odzivni namreč dokaj zanesljivo odvrnejo kupce, ki bi z nami sodelovali, če bi ob njihovih pomislekih in pripombah ravnali pravilno.

Zato je učinkovito reševanje ugovorov pomembna prodajna veščina, ki vključuje znanje, izkušnje in čustveno inteligenco.

Če vas zanima, kako se uspešno odzivamo na ugovore, da ohranjamo dobre odnose s kupci pri prodaji B2B, pa boste izvedeli v članku.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako se izognemo ugovorom kupcev in kako jih učinkovito rešujemo?
Prodaja
Kako se izognemo ugovorom kupcev in kako jih učinkovito rešujemo?
Večina ugovorov, ki pomenijo nasprotovanje kupcev, je posledica napačnih prodajnih pristopov.
Kako se pri prodaji B2B izognemo odzivom kupcev, da jih naše področje ne zanima?
Prodaja
Kako se pri prodaji B2B izognemo odzivom kupcev, da jih naše področje ne zanima?
Razlog za odklonilen odnos kupcev pri navezovanju prodajnih stikov je napačen pristop.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...