Kako se učinkovito odzivamo na ugovore, da ohranjamo dobre odnose s kupci pri prodaji B2B
Reševanje ugovorov kupcev je eden od ključnih delov prodajnega procesa, ki pomembno vpliva na uspešnost prodaje B2B.
Neprimerni odzivni namreč dokaj zanesljivo odvrnejo kupce, ki bi z nami sodelovali, če bi ob njihovih pomislekih in pripombah ravnali pravilno.
Zato je učinkovito reševanje ugovorov pomembna prodajna veščina, ki vključuje znanje, izkušnje in čustveno inteligenco.
Če vas zanima, kako se uspešno odzivamo na ugovore, da ohranjamo dobre odnose s kupci pri prodaji B2B, pa boste izvedeli v članku.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

