Pojdi na glavno vsebino

Izobraževanja

Ste v reviji PROPRO našli koristne nasvete, vendar ne veste, kako bi jih uporabili v praksi? Želite izpopolniti prodajne veščine, izboljšati prodajne procese, vodenje ali uspešnost prodaje nasploh? Imate o prodaji vprašanja, na katera sami ne najdete odgovorov?

Uporabite interno PRO Izobraževanje.

Komu so namenjena?

PRO izobraževanja so namenjena izvedbi v podjetjih za vodilne, direktorje in vodje prodaje in trženja ter vse, ki se ukvarjajo s prodajo ali sodelujejo s kupci.

Kajti prodaja je šele prvi korak pri odnosih s kupci, ki mu sledi izvedba njihovih naročil. In pričakovanja kupcev lahko izpolnimo, če jih razumejo vsi sodelavci. Zato sta za uspešno prodajo pomembna zavedanje in povezanost vseh zaposlenih v podjetju. Kar pomeni, da so nekatere vsebine pomembne za širši krog sodelavcev.

Zakaj interno izobraževanje?

Ker nam bolj malo pomaga, če se še tako uporabnega izobraževanja udeleži zgolj posameznik. Kajti ko se vrne v podjetje, sodelavci njegovega novo pridobljenega znanja običajno ne razumejo. In ker se vrne k ustaljenim načinom dela, tudi koristi kmalu izginejo.

Resnični napredek dosežemo, kadar vzdržujemo enak nivo znanja pri širšem krogu sodelavcev ter spremembe uvajamo kot način svojega razmišljanja in dela.

Zakaj bi izbrali PRO Izobraževanje?

V poplavi brezplačnih informacij o trženju in prodaji ter ponudbi izobraževanj se je včasih težko odločiti, od česa lahko pričakujemo največ koristi. Zato vam bodo morda v pomoč pri izbiri tudi naslednje informacije o naših izobraževanjih.

Individualni pristop

Vsako podjetje ima svoje posebnosti, zato je vsako izobraževanje prilagojeno pričakovanjem in potrebam posameznega naročnika. Temu je namenjen uvodni sestanek, na katerem skupaj ugotovimo, katere vsebine udeleženci najbolj potrebujejo in zakaj ter kakšen način izobraževanja naročniku najbolj ustreza.

Praktične vsebine

Ključni cilj izobraževanja je, da prejmete uporabna znanja, ki jih lahko že naslednji dan uporabite v praksi. Zato ne boste nikoli poslušali suhoparne teorije, temveč boste spoznali uporabne prodajne pristope in orodja, ki temeljijo na praktičnih izkušnjah.

Miselni preskoki

Si predstavljate, da bi morali med vožnjo avtomobila ves čas razmišljati, kaj naj počnemo? Najbrž bi imeli težave že v prvem kilometru. Enako velja v prodaji. Nič nam ne pomagajo recepti, o katerih bi morali stalno razmišljati in se jih v ključnih trenutkih nikoli ne spomnimo. Podobno kot vožnja tudi naša prodaja poteka samodejno, kadar jo razumemo. Ko postane naš odnos do kupcev, za kar pa običajno potrebujemo manjši ali večji miselni preskok.

Lastno znanje in izkušnje

Vsebina izobraževanj je preizkušena v praksi, saj je pripravljena na podlagi lastnega znanja in izkušenj v našem poslovnem okolju ter pri sodelovanju z gospodarskimi podjetji in negospodarskimi organizacijami iz vseh področij, ki si jih lahko zamislite.

Varna naložba

Pred časom je naročnik dejal, da sta bili že dve uri najinega pogovora vredni celotnega honorarja za dogovorjeno storitev. Na vsakem izobraževanju pa boste prejeli toliko uporabnih informacij, da se vam bosta vloženi čas in denar - morda celo večkrat - povrnili že z enim samim sklenjenim poslom.

Brez velikih obljub

Naj se razumemo. Ne obljubljamo lahkih in hitrih zaslužkov ter gradov v oblakih, kar običajno zagotavljajo avtorji prodajnih izobraževanj. In so udeleženci zato razočarani. Izvedeli boste dovolj in še več koristnih napotkov za uspešno prodajo, ki pa je odvisna od vašega dela. Če jih ne boste upoštevali in uporabili v praksi, od njih ne bo velikih koristi.

In kaj potem?

Morda si mislite, da je izobraževanje eno, vsakdanje delo pa nekaj povsem drugega. Če boste želeli, se lahko naše sodelovanje nadaljuje tudi po izobraževanju. Kjer boste pomoč potrebovali in dokler ne boste dosegli pričakovanih rezultatov.

Pošljite nam sporočilo

Spoštujemo vašo zasebnost, zato vnešenih podatkov ne bomo uporabili za noben drug namen kot za odgovor na vaše sporočilo.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...