Pojdi na glavno vsebino

Trženje

Pet skoraj brezplačnih načinov za učinkovit marketing pri prodaji B2B doma in v tujini
Trženje
Pet skoraj brezplačnih načinov za učinkovit marketing pri prodaji B2B doma in v tujini
Za doseganje marketinških ciljev pri prodaji B2B ne potrebujemo veliko denarja.
10 najbolj učinkovitih formatov za pripravo marketinških vsebin pri prodaji B2B
Trženje
10 najbolj učinkovitih formatov za pripravo marketinških vsebin pri prodaji B2B
Kupci so različno dovzetni in dojemljivi za različne formate posredovanih prodajnih informacij.
Kako dosežemo uspešnost in učinkovitost marketinga in prodaje B2B?
Trženje
Kako dosežemo uspešnost in učinkovitost marketinga in prodaje B2B?
Pri marketingu in prodaji B2B smo lahko polno zasedeni, vendar ne dosegamo ciljev.
Ali že veste, kako boste letos najbolj učinkovito porabili svoj marketinški proračun?
Trženje
Ali že veste, kako boste letos najbolj učinkovito porabili svoj marketinški proračun?
Učinkovit marketing je namenjen pridobivanju novih prodajnih stikov in priložnosti.
Kaj je marketing in zakaj ga pri prodaji B2B sploh potrebujemo?
Trženje
Kaj je marketing in zakaj ga pri prodaji B2B sploh potrebujemo?
Marketing je namenjen štirim pomembnim ciljem za uspešnost prodaje B2B.
Bi v primeru resnejših zdravstvenih težav želeli, da vam pomaga splošni zdravnik ali specialist?
Trženje
Bi v primeru resnejših zdravstvenih težav želeli, da vam pomaga splošni zdravnik ali specialist?
Gre za preprost pristop, ki nam pomaga izboljšati učinkovitost marketinga in prodaje B2B.
Ali v poslovnih letnih poročilih konkurentom razkrivate svoje zaupne podatke?
Trženje
Ali v poslovnih letnih poročilih konkurentom razkrivate svoje zaupne podatke?
Poslovna poročila so lahko odličen vir zanimivih informacij o konkurentih in obratno.
Pet ključnih elementov učinkovite marketinške strategije pri prodaji B2B za vsako podjetje
Trženje
Pet ključnih elementov učinkovite marketinške strategije pri prodaji B2B za vsako podjetje
Zlasti pri prodaji B2B marketing pogosto deluje brez jasnih ciljev, kaj želimo z njim doseči.
Trije marketinški pristopi, s katerimi lahko pri prodaji B2B pridobimo največ povpraševanj
Trženje
Trije marketinški pristopi, s katerimi lahko pri prodaji B2B pridobimo največ povpraševanj
Namesto preizkušanja in učenja na lastnih napakah je bolje uporabiti preizkušene metode.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...