Pojdi na glavno vsebino

Trženje

30 idej za marketinške vsebine, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji
Trženje
30 idej za marketinške vsebine, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji
Možnosti za ustvarjanje marketinških vsebin je več, kot si običajno predstavljamo.
Kaj je marketinški model AIDA in kako ga uporabimo za uspešno prodajo B2B?
Trženje
Kaj je marketinški model AIDA in kako ga uporabimo za uspešno prodajo B2B?
Čeprav se je model s časom razvijal, na večini področij zadošča njegova izvirna različica.
Kako komuniciramo s poslovnimi kupci v krizi, da ohranimo njihovo zaupanje?
Trženje
Kako komuniciramo s poslovnimi kupci v krizi, da ohranimo njihovo zaupanje?
Sedem priporočil za komunikacijo s poslovnimi kupci v težkih časih, ki je priporočljivo poznati in upoštevati.
Kaj je nevromarketing in kako se kupci v resnici odločajo?
Trženje
Kaj je nevromarketing in kako se kupci v resnici odločajo?
Z uporabo nevromarketinga lahko izboljšamo svojo prepričljivost in vpliv na odločitve kupcev.
Linkedin Marketing ali kako so lahko marketingaši vsi zaposleni
Trženje
Linkedin Marketing ali kako so lahko marketingaši vsi zaposleni
Učinkovitost naših trženjskih objav je odvisna od števila oseb, ki jih opazijo in jim posvetijo pozornost.
Saj ni res, pa je. Ali ste že slišali za PayPal Marketing in kako deluje?
Trženje
Saj ni res, pa je. Ali ste že slišali za PayPal Marketing in kako deluje?
Čeprav je pristop na prvi pogled morda nenavaden, ima svojo logično razlago in je dokaj poceni.
13 pravil za izdelavo vsebin, ki pritegnejo pozornost kupcev in prodajajo
Trženje
13 pravil za izdelavo vsebin, ki pritegnejo pozornost kupcev in prodajajo
Za uspešno prodajo je pomembno, kako na kupce delujejo naše trženjske in prodajne vsebine.
Kako izdelamo marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2020?
Trženje
Kako izdelamo marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2020?
Za uporaben marketinški načrt moramo upoštevati štiri področja in sedem ključnih vsebin.
Prednovoletni obiski poslovnih kupcev: da ali ne in zakaj?
Trženje
Prednovoletni obiski poslovnih kupcev: da ali ne in zakaj?
Prednovoletni obiski niso vprašanje dobre volje, temveč način za krepitev odnosov s poslovnimi kupci.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...