Pojdi na glavno vsebino

Trženje

Prednovoletni obiski poslovnih kupcev: da ali ne in zakaj?
Trženje
Prednovoletni obiski poslovnih kupcev: da ali ne in zakaj?
Prednovoletni obiski niso vprašanje dobre volje, temveč način za krepitev odnosov s poslovnimi kupci.
Kaj je izobraževalno trženje in kako ga uporabimo za povečanje prodaje B2B?
Trženje
Kaj je izobraževalno trženje in kako ga uporabimo za povečanje prodaje B2B?
Gre za učinkovit način pridobivanja prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih kupcih doma in v tujini.
Dokaz, da številna marketinška orodja še vedno delujejo, če jih uporabimo pravilno
Trženje
Dokaz, da številna marketinška orodja še vedno delujejo, če jih uporabimo pravilno
Če se ciljni kupci na naša prodajna sporočila ne odzivajo, sta razloga običajno dva.
Kako povečamo prodajo s tremi načini udeležbe na sejmih?
Trženje
Kako povečamo prodajo s tremi načini udeležbe na sejmih?
Zlato pravilo udeležbe na sejmih je, da se prava prodaja začne šele, ko je sejma konec.
Kaj v prodaji pomeni Avatar in trije primeri, kako ga ustvarimo?
Trženje
Kaj v prodaji pomeni Avatar in trije primeri, kako ga ustvarimo?
Od kakovosti našega prodajnega avatarja so odvisni odzivi ciljnih kupcev in uspešnost naše prodaje.
Kako sem s klasičnim prodajnim pismom pridobil največjega ciljnega kupca?
Trženje
Kako sem s klasičnim prodajnim pismom pridobil največjega ciljnega kupca?
Prednost klasičnega prodajnega pisma pred elektronskim je, da ga prejemniki težje spregledajo.
Kaj imata skupnega ribolov in povečanje prodaje B2B? Več, kot si predstavljamo.
Trženje
Kaj imata skupnega ribolov in povečanje prodaje B2B? Več, kot si predstavljamo.
Čeprav ribolova morda ne marate, ali vas ne zanima, nam omogoča nazorne primerjave s prodajo poslovnim kupcem.
Kako pridobimo prodajne priložnosti s svojim obvestilom o odsotnosti?
Trženje
Kako pridobimo prodajne priložnosti s svojim obvestilom o odsotnosti?
Gre za učinkovit pristop, ki pa ga ne uporabljamo niti v enem odstotku obvestil o odsotnosti.
Kako smo preizkusili segmentacijo kupcev in jo uporabili za uspešno prodajo B2B?
Trženje
Kako smo preizkusili segmentacijo kupcev in jo uporabili za uspešno prodajo B2B?
Segmentacija kupcev ni samo fraza, temveč pomemben dejavnik za uspešno prodajo,
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...