Pojdi na glavno vsebino

Trženje

Kakšna je razlika med marketinškim in prodajnim lijakom pri prodaji B2B?
Trženje
Kakšna je razlika med marketinškim in prodajnim lijakom pri prodaji B2B?
Marketinški in prodajni lijak se dopolnjujeta, zato za uspešno prodajo potrebujemo oba.
Ali in kako nam lahko vplivnostni marketing pomaga povečati prodajo B2B?
Trženje
Ali in kako nam lahko vplivnostni marketing pomaga povečati prodajo B2B?
Vplivnostni marketing je priporočanje, ki ga pri prodaji B2B izvajajo priznani strokovnjaki.
Kako v poplavi informacij dosežemo prepoznavnost za uspešno prodajo B2B?
Trženje
Kako v poplavi informacij dosežemo prepoznavnost za uspešno prodajo B2B?
Če želimo, da nas poslovni kupci najdejo sami, potrebujemo prepoznavnost.
Kakšna je razlika med prodajnimi stiki in priložnostmi ter zakaj je pomembna?
Trženje
Kakšna je razlika med prodajnimi stiki in priložnostmi ter zakaj je pomembna?
Z razumevanjem razlike si namreč prihranimo veliko nepotrebnega dela in razočaranj.
5 ključnih dejavnikov za učinkovit marketing pri prodaji B2B v letu 2022
Trženje
5 ključnih dejavnikov za učinkovit marketing pri prodaji B2B v letu 2022
Odgovor nam pomaga pri čim boljših prodajnih dosežkih z manj napori in stroški.
Kako ocenimo in izboljšamo marketinški načrt pri prodaji B2B za naslednje leto?
Trženje
Kako ocenimo in izboljšamo marketinški načrt pri prodaji B2B za naslednje leto?
Marketing ustvarja pogoje prodajo, zato mora biti usklajen s prodajnimi cilji.
Kako izberemo najbolj učinkovite marketinške pristope pri prodaji B2B v letu 2022?
Trženje
Kako izberemo najbolj učinkovite marketinške pristope pri prodaji B2B v letu 2022?
Poslovno kupci so se zaradi Covid-19 spremenili, kar moramo upoštevati v svojih načrtih.
Kako za nekajkrat povečamo branost svojih prodajnih vsebin in učinkovitost marketinga?
Trženje
Kako za nekajkrat povečamo branost svojih prodajnih vsebin in učinkovitost marketinga?
Preprost način, s katerim rešimo težavi priprave in učinkovitosti objave prodajnih vsebin.
Zakaj moramo svojo prodajna sporočila vedno znova ponavljati?
Trženje
Zakaj moramo svojo prodajna sporočila vedno znova ponavljati?
Dve pomembni pravili, ki ju moramo upoštevati za uspešen marketing in prodajo B2B.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...