Kakšna je pri marketingu in prodaji B2B razlika med pristopoma Elevator Pitch in Stadion Pitch?
Pri prodaji B2B se večkrat dogaja, da moramo v stavku ali dveh vzbuditi pozornost sogovornikov, da nam prisluhnejo.
Za kratko in jedrnato predstavitev, ki jo uporabljamo pri telefonskih pogovorih, v elektronskih sporočilih, pri osebnih stikih in iskanju prodajnih priložnosti nasploh, se je uveljavil izraz Elevator Pitch.
Vendar imajo običajne formule, po katerih jih oblikujemo, določeno slabost, zaradi katere lahko izgubimo marsikaterega interesenta za nakup.
Če vas zanima, za kakšno šibko točko gre in kako jo odpravimo z nagovorom, ki ga imenujemo Stadion Pitch, boste izvedeli v današnjem prispevku.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

