Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kakšna je pri marketingu in prodaji B2B razlika med pristopoma Elevator Pitch in Stadion Pitch?

Pri prodaji B2B se večkrat dogaja, da moramo v stavku ali dveh vzbuditi pozornost sogovornikov, da nam prisluhnejo.

Za kratko in jedrnato predstavitev, ki jo uporabljamo pri telefonskih pogovorih, v elektronskih sporočilih, pri osebnih stikih in iskanju prodajnih priložnosti nasploh, se je uveljavil izraz Elevator Pitch.

Vendar imajo običajne formule, po katerih jih oblikujemo, določeno slabost, zaradi katere lahko izgubimo marsikaterega interesenta za nakup.

Če vas zanima, za kakšno šibko točko gre in kako jo odpravimo z nagovorom, ki ga imenujemo Stadion Pitch, boste izvedeli v današnjem prispevku.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Hladni sestanki s poslovnimi kupci: da ali ne? In kako jih spremenimo v prodajne priložnosti?
Prodaja
Hladni sestanki s poslovnimi kupci: da ali ne? In kako jih spremenimo v prodajne priložnosti?
Podobno kot s hladnimi klici, imamo lahko tudi s takšnimi sestanki veliko dela in malo uspeha.
Nevsakdanje vprašanje, s katerim sem pridobil številne priložnosti pri prodaji B2B
Prodaja
Nevsakdanje vprašanje, s katerim sem pridobil številne priložnosti pri prodaji B2B
Pri zastavljanju vprašanj kupcem moramo ključne podatke pridobiti čim prej.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...