Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Zakaj je prihodnost hibridna prodaja B2B ter kakšne so njene prednosti in slabosti?

Poslovni kupci so se med pandemijo spremenili, zato smo lahko prepričani, da je prihodnost v hibridni prodaji B2B.

To pomeni, da so že danes uspešnejši ponudniki, ki učinkovito obvladajo ravnovesje med osebnimi obiski in odnosi s kupci na daljavo.

Vendar ima hibridna prodaja nekaj pomembnih pasti, katerim se lažje izognemo, če jih poznamo in upoštevamo.

Zato v današnjem članku razlagamo, zakaj je prihodnost hibridna prodaja B2B ter kakšne so njene ključne prednosti in slabosti.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

13 nasvetov za uspešne sestanke s poslovnimi kupci v virtualnem okolju
Prodaja
13 nasvetov za uspešne sestanke s poslovnimi kupci v virtualnem okolju
Za učinkovite sestanke na daljavo potrebujemo veščine, ki se jih moramo večinoma še naučiti.
10 pogostih napak pri odnosih s poslovnimi kupci v virtualnem okolju in kako se jim izognemo
Prodaja
10 pogostih napak pri odnosih s poslovnimi kupci v virtualnem okolju in kako se jim izognemo
Odnosi s poslovnimi kupci in prodaja B2B na daljavo niso začasna motnja, temveč nova realnost.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...