Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

10 pogostih napak pri odnosih s poslovnimi kupci v virtualnem okolju in kako se jim izognemo

Čeprav se morda zdi, da so odnosi s kupci na daljavo samo začasna motnja, to ne drži. 

Koronavirus je z omejitvami druženja in delom na daljavo med drugim povzročil tudi miselni in tehnološki preskok, ki bi sicer trajal nekaj let. 

Zato bodo pri prodaji uspešnejše ekipe in posamezniki, kjer se bodo čim hitreje in čim bolje prilagodili sodelovanju s kupci v virtualnem okolju. 

Če vas zanima deset najbolj pogostih napak, ki jih pri tem srečujemo v praksi, in kako se jih izognemo, boste to izvedeli v nadaljevanju članka.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

13 nasvetov za uspešne sestanke s poslovnimi kupci v virtualnem okolju
Prodaja
13 nasvetov za uspešne sestanke s poslovnimi kupci v virtualnem okolju
Za učinkovite sestanke na daljavo potrebujemo veščine, ki se jih moramo večinoma še naučiti.
PRO Test: Ali pri odnosih na daljavo upoštevate poslovni bonton?
Kadri in izobraževanje
PRO Test: Ali pri odnosih na daljavo upoštevate poslovni bonton?
Poslovni bonton so napisana in nenapisana pravila vedenja, ki se že leta vse bolj slabša.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...