Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Pet ključnih dejavnikov za zadovoljstvo in zvestobo zaposlenih v letu 2024

Uspešnost vsakega podjetja, ki prihodke ustvarja na trgu, je odvisna od dveh ključnih dejavnikov, zadovoljstva kupcev in zaposlenih.

Na obeh področjih se v zadnjem obdobju dogajajo pomembne spremembe, pri čemer bomo tokrat govorili o zaposlenih.

Koronavirus, menjava generacij in digitalizacija poslovanja so namreč samo nekateri dejavniki, ki vplivajo na njihova pričakovanja in zvestobo pri zaposlitvi.

Če vsa zanimajo rezultati raziskave, ki je razkrila pet ključnih dejavnikov za zadovoljstvo zaposlenih v naslednjem letu, pa jih boste izvedeli v članku.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Teambuilding: Draga zabava za zaposlene ali učinkovito orodje vodenja?
Orodja
Teambuilding: Draga zabava za zaposlene ali učinkovito orodje vodenja?
Timski dogodki so lahko učinkovito orodje vodenja, če imamo jasen cilj in jih uporabimo na pravilen način.
7 pogostih napak pri nagrajevanju zaposlenih in kako se jim lahko izognemo
Vodenje
7 pogostih napak pri nagrajevanju zaposlenih in kako se jim lahko izognemo
Nagrajevanje ni darilo, temveč orodje vodenja, ki lahko pomembno prispeva k uspešnosti prodaje.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...