Pet ključnih dejavnikov za zadovoljstvo in zvestobo zaposlenih v letu 2024
Uspešnost vsakega podjetja, ki prihodke ustvarja na trgu, je odvisna od dveh ključnih dejavnikov, zadovoljstva kupcev in zaposlenih.
Na obeh področjih se v zadnjem obdobju dogajajo pomembne spremembe, pri čemer bomo tokrat govorili o zaposlenih.
Koronavirus, menjava generacij in digitalizacija poslovanja so namreč samo nekateri dejavniki, ki vplivajo na njihova pričakovanja in zvestobo pri zaposlitvi.
Če vsa zanimajo rezultati raziskave, ki je razkrila pet ključnih dejavnikov za zadovoljstvo zaposlenih v naslednjem letu, pa jih boste izvedeli v članku.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
![Teambuilding: Draga zabava za zaposlene ali učinkovito orodje vodenja? Teambuilding: Draga zabava za zaposlene ali učinkovito orodje vodenja?](/pic/blog/s/48.jpg)
![7 pogostih napak pri nagrajevanju zaposlenih in kako se jim lahko izognemo 7 pogostih napak pri nagrajevanju zaposlenih in kako se jim lahko izognemo](/pic/blog/s/107.jpg)