Pojdi na glavno vsebino

O nas

Ustanovitelj in urednik revije PROPRO sem Jure Habbe.

S trženjem in prodajo ter vodenjem in kadrovanjem se ukvarjam že več kot trideset let.

Pri svojem delu v prodaji sem sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi proizvodnimi in storitvenimi dejavnostmi ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.

Na podlagi lastnih izkušenj sem napisal prodajni priročnik z naslovom »Uživajmo v prodaji« (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje z naslovom »Skrivnosti uspešne prodaje« (2016).

Pomagam vam lahko predvsem z drugačnim pogledom na prodajo, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje.

Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, posvečam posebno pozornost dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Od leta 2013 izvajam tudi prodajna izobraževanja, ki jih je doslej obiskalo več sto udeležencev, prodajno svetovanje in coaching ter vsak teden objavljam brezplačne nasvete za uspešno prodajo B2B.

Spletna revija PROPRO je vpisana v razvid medijev pri Ministrstvu za kulturo pod zaporedno številko 2212.

Pišite mi

Spoštujemo vašo zasebnost, zato vnešenih podatkov ne bomo uporabili za noben drug namen kot za odgovor na vaše sporočilo.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...