Pojdi na glavno vsebino

Kaj boste izvedeli?

V prodaji nikoli več ne bo, kot je bilo

Prodajno okolje se je v zadnjih dvajsetih letih temeljito spremenilo. Največ zaslug za to imajo internet in z njim povezani mediji. Zaradi sprememb poslovnih kupcev in potrošnikov moramo spremeniti tudi svoje trženjske in prodajne pristope. Kaj vse se je spremenilo ter kaj in kako naj naredimo?

Razumevanje kupcev kot abeceda uspešne prodaje

Prodaja poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) se razlikujeta v številnih pomembnih dejavnikih. Primerjamo ju lahko z maratonom in šprintom. Zato ni vseeno, komu prodajamo. V mnogih primerih pa je prodaja še vedno predvsem odnos med ljudmi. Zaradi tega je pomembno, da razumemo psihologijo nakupovanja poslovnih kupcev in potrošnikov.

Kako najdemo kupce za svojo ponudbo?

Za iskanje prodajnih priložnosti in kupcev imamo desetine možnosti. In katera je najboljša? Tista, ki nam omogoča, da nas kupci opazijo, nam posvetijo svojo pozornost in pri nas kupijo. Ampak, kako to dosežemo? Kako v času prezasičenosti s prodajnimi sporočili vzbudimo poznost kupcev in se uspešno ločimo od drugih ponudnikov?

Tehnike prodaje, ki se jih lahko naučimo

Zaradi sprememb poslovnih kupcev in potrošnikov moramo spremeniti tudi svoje prodajne pristope. Zato danes za prodajo ni več dober vsak, ki je dovolj vztrajen in zna vrteti jezik. Prav tako pa uspešna prodaja ni privilegij posebej talentiranih posameznikov, temveč se jo lahko naučimo. Če vemo, kaj se moramo naučiti in kako to dosežemo.

Kako ohranimo zvestobo kupcev?

Najbolj dragocena naložba vsakega podjetja so njegovi kupci. Posebej stalni, ki se vračajo in kupujejo vedno znova. Kar prav tako ni samoumevno, saj ima sodobni kupec na razpolago široko ponudbo, kot je ni bilo še nikoli. Zato je eno izmed glavnih vprašanj, kateri so ključni pogoji za zvestobo poslovnih kupcev in potrošnikov ter kako jih izpolnimo?

Za uspešno prodajo potrebujemo vodje, ne biričev

Uspešnost prodaje je v veliki meri odvisna od sposobnosti vodenja, v kateri se prav tako lahko izpopolnimo. Znan pregovor pravi, da če ne vemo, kam gremo, je vsaka pot prava. Podobno velja tudi v prodaji. Brez učinkovitega vodenja ne bomo nikoli vedeli, kaj počnejo naši prodajni sodelavci in kje bomo pristali s svojimi rezultati.

Kako pridobimo sodelavce za uspešno prodajo?

V mnogih podjetjih pravijo, da je težko najti sposobne sodelavce za prodajo. Kar načeloma drži. Kajti najboljši v prodaji imajo dobro plačane službe ali pa delajo samostojno. Zato jih moramo najti na drugačne način. Če je to sploh potrebno. Pogosto je namreč dovolj, da izboljšamo prodajno znanje in veščine svojih sedanjih sodelavcev.

To so samo nekatera pomembnejša vprašanja in vsebine, o katerih govorimo v reviji PROPRO.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...