Vodenje
![21 pravil vodenja za uspešno prodajo B2B z usposabljanjem, komunikacijo in reševanjem težav s prodajno ekipo 21 pravil vodenja za uspešno prodajo B2B z usposabljanjem, komunikacijo in reševanjem težav s prodajno ekipo](/pic/blog/m/521.jpg)
Vodenje
21 pravil vodenja za uspešno prodajo B2B z usposabljanjem, komunikacijo in reševanjem težav s prodajno ekipo
Vodenje prodaje B2B ni preprosto in se ga nimamo kje naučiti.
![Kaj se o prodaji še neobstoječih izdelkov in storitev lahko naučimo od Elona Muska? Kaj se o prodaji še neobstoječih izdelkov in storitev lahko naučimo od Elona Muska?](/pic/blog/s/516.jpg)
Vodenje
Kaj se o prodaji še neobstoječih izdelkov in storitev lahko naučimo od Elona Muska?
Čeprav podaja neobstoječega ni novost, jo je Elon Musk še izpopolnil.
![10 načel za učinkovito vodenje in povečanje prodaje B2B 10 načel za učinkovito vodenje in povečanje prodaje B2B](/pic/blog/s/512.jpg)
Vodenje
10 načel za učinkovito vodenje in povečanje prodaje B2B
Sposobnosti vodenja prodaje lahko izboljšamo, če vemo, kaj potrebujemo.
![PRO Test: Preverite, ali ste za pomanjkanje kakovostnih kadrov morda krivi sami PRO Test: Preverite, ali ste za pomanjkanje kakovostnih kadrov morda krivi sami](/pic/blog/s/507.jpg)
Vodenje
PRO Test: Preverite, ali ste za pomanjkanje kakovostnih kadrov morda krivi sami
Spremembam na področju kadrovanja se marsikje prilagajajo bistveno prepočasi.
![Kako odkrijemo ali ustvarimo tržno nišo za uspešno prodajo B2B? Kako odkrijemo ali ustvarimo tržno nišo za uspešno prodajo B2B?](/pic/blog/s/502.jpg)
Vodenje
Kako odkrijemo ali ustvarimo tržno nišo za uspešno prodajo B2B?
Za tržne niše ne potrebujemo zapletenih raziskav, temveč je to bolj preprosto.
![Ste zares povečali prodajo B2B ali samo prihodke in zakaj to ni vseeno? Ste zares povečali prodajo B2B ali samo prihodke in zakaj to ni vseeno?](/pic/blog/s/496.jpg)
Vodenje
Ste zares povečali prodajo B2B ali samo prihodke in zakaj to ni vseeno?
Povečanje prihodkov lahko daje lažen občutek varnosti, da smo prodajno uspešni.
![Zakaj so pogajanja s kupci pri prodaji B2B danes težja, kot so bila v preteklosti? Zakaj so pogajanja s kupci pri prodaji B2B danes težja, kot so bila v preteklosti?](/pic/blog/s/492.jpg)
Vodenje
Zakaj so pogajanja s kupci pri prodaji B2B danes težja, kot so bila v preteklosti?
V našem poslovnem okolju pri prodaji B2B ne slovimo kot posebej uspešni pogajalci.
![Kaj moramo vedeti o nagrajevanju za uspešno prodajo B2B? Kaj moramo vedeti o nagrajevanju za uspešno prodajo B2B?](/pic/blog/s/486.jpg)
Vodenje
Kaj moramo vedeti o nagrajevanju za uspešno prodajo B2B?
Nagrajevanje v prodaji ni ugodnost za dodatni zaslužek, temveč orodje vodenja.
![Devet ključnih pogojev za uspešno transformacijo na vsakem poslovnem področju Devet ključnih pogojev za uspešno transformacijo na vsakem poslovnem področju](/pic/blog/s/481.jpg)
Vodenje
Devet ključnih pogojev za uspešno transformacijo na vsakem poslovnem področju
O transformacijah je dosti lažje modrovati, kot jih uspešno uvajati v prakso.