Pojdi na glavno vsebino

Vodenje

Kakšna je razlika med povečanjem in širjenjem prodaje B2B pri stalnih kupcih?
Vodenje
Kakšna je razlika med povečanjem in širjenjem prodaje B2B pri stalnih kupcih?
Čeprav je povečanje lažje, je pomembnejše širjenje prodaje B2B pri obstoječih kupcih.
Zakaj je prodajna uspešnost posameznika odvisna od učinkovitosti njegovega vodje?
Vodenje
Zakaj je prodajna uspešnost posameznika odvisna od učinkovitosti njegovega vodje?
Ključni dejavniki prodajne uspešnosti posameznika so kadrovanje, usposabljanje in vodenje.
Zakaj so merilo uspešnosti prodaje B2B prihodki, ki jih ustvarimo z novimi kupci?
Vodenje
Zakaj so merilo uspešnosti prodaje B2B prihodki, ki jih ustvarimo z novimi kupci?
Odvisnost zgolj od stalnih kupcev je tvegana, zato moramo ves čas pridobivati tudi nove.
10 sprememb kupcev, ki se jim moramo čimprej prilagoditi za uspešno prodajo B2B
Vodenje
10 sprememb kupcev, ki se jim moramo čimprej prilagoditi za uspešno prodajo B2B
Številni se sprememb niti ne zavedajo, dokler jih ne bodo zares občutili.
Zakaj za uspešno prodajo B2B ni treba delati več, temveč drugače?
Vodenje
Zakaj za uspešno prodajo B2B ni treba delati več, temveč drugače?
Večina se namreč težav pri prodaji B2B loteva povsem napačno.
Zakaj morajo pričakovanja kupcev izpolniti vsi zaposleni, ki z njimi sodelujejo?
Vodenje
Zakaj morajo pričakovanja kupcev izpolniti vsi zaposleni, ki z njimi sodelujejo?
Odnosi s kupci so odvisni od njihovega zadovoljstva z izvedbo naročil.
Kako izberemo kriterije za določitev ključnih kupcev in kako bomo z njimi ravnali?
Vodenje
Kako izberemo kriterije za določitev ključnih kupcev in kako bomo z njimi ravnali?
Kriterije za določitev svojih ključnih kupcev delimo na finančne in poslovne.
Kako odkrijemo prodajne priložnosti z ugotavljanjem zadovoljstva poslovnih kupcev?
Vodenje
Kako odkrijemo prodajne priložnosti z ugotavljanjem zadovoljstva poslovnih kupcev?
Ugotavljanja zadovoljstva je nevsiljiv in učinkovit prodajni pristop, če ga znamo izkoristiti.
Sposobni vodilni se ne pritožujejo in ne valijo krivdo na druge, temveč poiščejo rešitve
Vodenje
Sposobni vodilni se ne pritožujejo in ne valijo krivdo na druge, temveč poiščejo rešitve
Takšno razmišljanje in obnašanje je namreč škodljivo iz najmanj treh razlogov.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...