Pojdi na glavno vsebino

Vodenje

Zakaj zgolj več sestankov s kupci NI rešitev za povečanje uspešnosti prodaje B2B?
Vodenje
Zakaj zgolj več sestankov s kupci NI rešitev za povečanje uspešnosti prodaje B2B?
Sestanki s kupci so nujni za uspešno prodajo B2B, vendar ne z vsakim prodajnim stikom.
10 nasvetov, kako vodilni pridobijo spoštovanje in pripadnost svojih sodelavcev
Vodenje
10 nasvetov, kako vodilni pridobijo spoštovanje in pripadnost svojih sodelavcev
Če kot vodilni niste zadovoljni z odnosi s sodelavci, razmislite, kaj in kako lahko spremenite.
Ideje za prednovoletno obdarovanje zaposlenih, če se odločate v zadnjem trenutku
Vodenje
Ideje za prednovoletno obdarovanje zaposlenih, če se odločate v zadnjem trenutku
Prednovoletna darila zaposleni razumejo kot odraz, kako vodilni cenijo njihovo delo in pripadnost.
Kdo so idealni partnerji za uspešno prodajo B2B na tujih trgih in zakaj?
Vodenje
Kdo so idealni partnerji za uspešno prodajo B2B na tujih trgih in zakaj?
Mnogi podjetniki na žalost ne razumejo, kako prodaja z zastopniki ali distributerji deluje.
Kakšna je razlika med povečanjem in širjenjem prodaje B2B pri stalnih kupcih?
Vodenje
Kakšna je razlika med povečanjem in širjenjem prodaje B2B pri stalnih kupcih?
Čeprav je povečanje lažje, je pomembnejše širjenje prodaje B2B pri obstoječih kupcih.
Zakaj je prodajna uspešnost posameznika odvisna od učinkovitosti njegovega vodje?
Vodenje
Zakaj je prodajna uspešnost posameznika odvisna od učinkovitosti njegovega vodje?
Ključni dejavniki prodajne uspešnosti posameznika so kadrovanje, usposabljanje in vodenje.
Zakaj so merilo uspešnosti prodaje B2B prihodki, ki jih ustvarimo z novimi kupci?
Vodenje
Zakaj so merilo uspešnosti prodaje B2B prihodki, ki jih ustvarimo z novimi kupci?
Odvisnost zgolj od stalnih kupcev je tvegana, zato moramo ves čas pridobivati tudi nove.
10 sprememb kupcev, ki se jim moramo čimprej prilagoditi za uspešno prodajo B2B
Vodenje
10 sprememb kupcev, ki se jim moramo čimprej prilagoditi za uspešno prodajo B2B
Številni se sprememb niti ne zavedajo, dokler jih ne bodo zares občutili.
Zakaj za uspešno prodajo B2B ni treba delati več, temveč drugače?
Vodenje
Zakaj za uspešno prodajo B2B ni treba delati več, temveč drugače?
Večina se namreč težav pri prodaji B2B loteva povsem napačno.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...