Vodenje

Vodenje
Zakaj so pogajanja s kupci pri prodaji B2B danes težja, kot so bila v preteklosti?
V našem poslovnem okolju pri prodaji B2B ne slovimo kot posebej uspešni pogajalci.

Vodenje
Kaj moramo vedeti o nagrajevanju za uspešno prodajo B2B?
Nagrajevanje v prodaji ni ugodnost za dodatni zaslužek, temveč orodje vodenja.

Vodenje
Devet ključnih pogojev za uspešno transformacijo na vsakem poslovnem področju
O transformacijah je dosti lažje modrovati, kot jih uspešno uvajati v prakso.

Vodenje
Matija Jamnik, odvetnik: ZVOP-2 ob upoštevanju pravil in uporabi zdrave pameti ni noben bavbav
Ob poznavanju in upoštevanju temeljnih načel z ZVOP-2 ne bi smeli imeti nobenih težav.

Vodenje
Zakaj zgolj več sestankov s kupci NI rešitev za povečanje uspešnosti prodaje B2B?
Sestanki s kupci so nujni za uspešno prodajo B2B, vendar ne z vsakim prodajnim stikom.

Vodenje
10 nasvetov, kako vodilni pridobijo spoštovanje in pripadnost svojih sodelavcev
Če kot vodilni niste zadovoljni z odnosi s sodelavci, razmislite, kaj in kako lahko spremenite.

Vodenje
Ideje za prednovoletno obdarovanje zaposlenih, če se odločate v zadnjem trenutku
Prednovoletna darila zaposleni razumejo kot odraz, kako vodilni cenijo njihovo delo in pripadnost.

Vodenje
Kdo so idealni partnerji za uspešno prodajo B2B na tujih trgih in zakaj?
Mnogi podjetniki na žalost ne razumejo, kako prodaja z zastopniki ali distributerji deluje.

Vodenje
Kakšna je razlika med povečanjem in širjenjem prodaje B2B pri obstoječih kupcih?
Čeprav je povečanje lažje, je pomembnejše širjenje prodaje B2B pri obstoječih kupcih.