Pojdi na glavno vsebino

Vodenje

Glavni razlog, zakaj uvajanje sprememb pri prodaji B2B običajno NE uspe
Vodenje
Glavni razlog, zakaj uvajanje sprememb pri prodaji B2B običajno NE uspe
Morda vzrok in rešitev spregledamo ravno zato, ker sta preveč preprosta.
10 zlatih pravil za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci (KAM)
Vodenje
10 zlatih pravil za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci (KAM)
Načrtno in učinkovito ravnanje s ključnimi kupci (t.i.KAM) je pomembno prav za vsako podjetje.
Ali in kako lahko obvladujemo ključna tveganja pri prodaji B2B?
Vodenje
Ali in kako lahko obvladujemo ključna tveganja pri prodaji B2B?
Vsa poslovna področja so ves čas izpostavljena manjšim ali večjim tveganjem.
Če prodajate B2B in B2C, morda počnete prav TO veliko napako
Vodenje
Če prodajate B2B in B2C, morda počnete prav TO veliko napako
Pravilo morajo razumevati in upoštevati vsi zaposleni, ki sodelujejo s kupci.
10 nasvetov za povečanje prodaje B2B preko distributerjev
Vodenje
10 nasvetov za povečanje prodaje B2B preko distributerjev
Za uspešno prodajo preko distributerjev sta ključna dva dejavnika, ki vplivata v razmerju 80:20.
11 napačnih prepričanj in preizkušene resnice za uspešno vodenje prodaje
Vodenje
11 napačnih prepričanj in preizkušene resnice za uspešno vodenje prodaje
Za uspešno prodajo jim moramo poznati, razumeti in se jih čim prej znebiti.
Kakšna je razlika med izboljšanjem in povečanjem prodaje B2B ter kako ju dosežemo?
Vodenje
Kakšna je razlika med izboljšanjem in povečanjem prodaje B2B ter kako ju dosežemo?
Za uspešno poslovanje pogosto ni dovolj samo povečanje prihodkov, temveč tudi drugi dejavniki.
Ali in kako boste izvedli letne razgovore za uspešno prodajo v naslednjem letu?
Vodenje
Ali in kako boste izvedli letne razgovore za uspešno prodajo v naslednjem letu?
Letni razgovori so pomembno orodje vodenja za uspešnost podaje, če jih znamo pravilno izkoristiti.
11 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti (2.del)
Vodenje
11 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti (2.del)
Gre za poslovne modele, ki smo jih preizkusili kot ponudniki ali zastopniki tujih podjetij.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...