Pojdi na glavno vsebino

Vodenje

10 nasvetov za povečanje prodaje B2B preko distributerjev
Vodenje
10 nasvetov za povečanje prodaje B2B preko distributerjev
Za uspešno prodajo preko distributerjev sta ključna dva dejavnika, ki vplivata v razmerju 80:20.
11 napačnih prepričanj in preizkušene resnice za uspešno vodenje prodaje
Vodenje
11 napačnih prepričanj in preizkušene resnice za uspešno vodenje prodaje
Za uspešno prodajo jim moramo poznati, razumeti in se jih čim prej znebiti.
Kakšna je razlika med izboljšanjem in povečanjem prodaje B2B ter kako ju dosežemo?
Vodenje
Kakšna je razlika med izboljšanjem in povečanjem prodaje B2B ter kako ju dosežemo?
Za uspešno poslovanje pogosto ni dovolj samo povečanje prihodkov, temveč tudi drugi dejavniki.
Ali in kako boste izvedli letne razgovore za uspešno prodajo v naslednjem letu?
Vodenje
Ali in kako boste izvedli letne razgovore za uspešno prodajo v naslednjem letu?
Letni razgovori so pomembno orodje vodenja za uspešnost podaje, če jih znamo pravilno izkoristiti.
11 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti (2.del)
Vodenje
11 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti (2.del)
Gre za poslovne modele, ki smo jih preizkusili kot ponudniki ali zastopniki tujih podjetij.
11 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti (1.del)
Vodenje
11 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti (1.del)
Za prodajo v tujini lahko porabimo veliko časa, energije in denarja, brez posebnega učinka.
Kako ravnamo s ključnimi kupci v času epidemije, da ohranimo njihovo zvestobo?
Vodenje
Kako ravnamo s ključnimi kupci v času epidemije, da ohranimo njihovo zvestobo?
Pomembne kupce je bistveno težje pridobiti na novo kot ohranjati njihovo zadovoljstvo in zvestobo.
Zakaj je uspešna prodaja B2B enačba s tremi neznankami in kako jo rešimo?
Vodenje
Zakaj je uspešna prodaja B2B enačba s tremi neznankami in kako jo rešimo?
Naloga uspešnega vodenja je, da so prodajni rezultati v največji možni meri predvidljivi.
10 modelov nagrajevanja za povečanje prodaje B2B in kako delujejo (2. del)
Vodenje
10 modelov nagrajevanja za povečanje prodaje B2B in kako delujejo (2. del)
Za učinkovit sistem nagrajevanja ni standardnih rešitev, temveč ga načrtujemo za vsako podjetje posebej.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...