Pojdi na glavno vsebino

Vodenje

10 stavkov, ki se jih morajo vodilni obvezno izogibati, ker škodijo zavzetosti zaposlenih
Vodenje
10 stavkov, ki se jih morajo vodilni obvezno izogibati, ker škodijo zavzetosti zaposlenih
Gre za neprimerne izraze, ki jih vodilni običajno uporabljajo v naglici in premalo premišljeno.
Kako z ugotavljanjem zadovoljstva kupcev povečamo uspešnost prodaje B2B?
Vodenje
Kako z ugotavljanjem zadovoljstva kupcev povečamo uspešnost prodaje B2B?
Ugotavljanje zadovoljstva poslovnih kupcev je lahko odličen vir novih prodajnih priložnosti.
Zakaj so banke na slabem glasu in kaj se iz tega lahko naučimo?
Vodenje
Zakaj so banke na slabem glasu in kaj se iz tega lahko naučimo?
V vsakem podjetju se lahko zgodi, da se do svojih poslovnih kupcev obnašajo kot bankirji.
Štirje načini, s katerimi se izognemo jezikovnim oviram pri iskanju poslovnih kupcev v tujini
Vodenje
Štirje načini, s katerimi se izognemo jezikovnim oviram pri iskanju poslovnih kupcev v tujini
Pri prodaji B2B v tujini so v prednost ponudniki, ki s poslovnimi kupci komunicirajo v njihovih jezikih.
Glavni razlog, zakaj uvajanje sprememb pri prodaji B2B običajno NE uspe
Vodenje
Glavni razlog, zakaj uvajanje sprememb pri prodaji B2B običajno NE uspe
Morda vzrok in rešitev spregledamo ravno zato, ker sta preveč preprosta.
10 zlatih pravil za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci (KAM)
Vodenje
10 zlatih pravil za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci (KAM)
Načrtno in učinkovito ravnanje s ključnimi kupci (t.i.KAM) je pomembno prav za vsako podjetje.
Ali in kako lahko obvladujemo ključna tveganja pri prodaji B2B?
Vodenje
Ali in kako lahko obvladujemo ključna tveganja pri prodaji B2B?
Vsa poslovna področja so ves čas izpostavljena manjšim ali večjim tveganjem.
Če prodajate B2B in B2C, morda počnete prav TO veliko napako
Vodenje
Če prodajate B2B in B2C, morda počnete prav TO veliko napako
Pravilo morajo razumevati in upoštevati vsi zaposleni, ki sodelujejo s kupci.
10 nasvetov za povečanje prodaje B2B preko distributerjev
Vodenje
10 nasvetov za povečanje prodaje B2B preko distributerjev
Za uspešno prodajo preko distributerjev sta ključna dva dejavnika, ki vplivata v razmerju 80:20.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...