Kako odkrijemo ali ustvarimo tržno nišo za uspešno prodajo B2B?
Tržne niše so pri prodaji B2B potrebe kupcev, za katere trenutno ni na voljo izdelkov in storitev kot uporabnih rešitev.
Če rešitev imamo, jo vsaj določen čas lahko prodajamo lažje in po višjih cenah ter zaslužimo več, saj imajo običajno dokaj omejeno trajanje.
V nasprotju z razširjenim prepričanjem za odkrivanje ali ustvarjanje tržnih niš ne potrebujemo obsežnih raziskav, temveč je veliko bolj preprosto.
Zato v članku opisujemo tri praktične primere, kako smo v podjetjih, kjer sem bil zaposlen, našli tržne niše in zaslužili veliko denarja, kar je lahko spodbuda, da enako naredite tudi sami.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

