
Trženje
Kako sistematično pridobivamo povpraševanja pri prodaji B2B v petih korakih?
Če nam pri prodaji B2B primanjkuje povpraševanj, moramo biti aktivni.

Prodaja
Zakaj so prevelike obljube in pretiravanja bumerang za uspešnost prodaje B2B?
Poslovni kupci upravičeno pričakujejo, da bomo svoje obljube tudi zares izpolnili.

Vodenje
10 sprememb kupcev, ki se jim moramo čimprej prilagoditi za uspešno prodajo B2B
Številni se sprememb niti ne zavedajo, dokler jih ne bodo zares občutili.

Orodja
Pozor, elektronska sporočila pogosto končajo v nezaželeni pošti in zakaj je to pomembno
Gre za neprijetnost, ki lahko pomembno vpliva na odnose s poslovnimi kupci.

Kadri in izobraževanje
5 razlogov, zakaj bi se prodajno izobraževali, če imate dovolj naročil
Čeprav se trenutno počutimo varno, se poslovno okolje hitro in kupci hitro spreminjajo.

Trženje
Kakšna je razlika med marketinškim in prodajnim lijakom pri prodaji B2B?
Marketinški in prodajni lijak se dopolnjujeta, zato za uspešno prodajo potrebujemo oba.

Prodaja
9 nasvetov, kako ravnamo s tajnicami za dostop do odločevalcev pri prodaji B2B
Čeprav poznamo za odnose s tajnicami precej prodajnih trikov, se običajno ne izplačajo.

Vodenje
Zakaj za uspešno prodajo B2B ni treba delati več, temveč drugače?
Večina se namreč težav pri prodaji B2B loteva povsem napačno.