Pojdi na glavno vsebino
10 praktičnih nasvetov za učinkovito vodenje prodaje na daljavo
Vodenje
10 praktičnih nasvetov za učinkovito vodenje prodaje na daljavo
Produktivnost sodelavcev pri delu od doma je v precejšni meri odvisna od učinkovitosti vodenja.
Kako zapravljamo posle s poslovnimi kupci zaradi napačne uporabe referenc?
Orodja
Kako zapravljamo posle s poslovnimi kupci zaradi napačne uporabe referenc?
Na podlagi podatkov o referencah si poslovni kupci ustvarijo predstave o našem podjetju.
Zakaj pri prodaji B2B še dolgo ne bo, kot je bilo in kako si lahko pomagamo?
Kadri in izobraževanje
Zakaj pri prodaji B2B še dolgo ne bo, kot je bilo in kako si lahko pomagamo?
Ko bo zdravstvene krize konec, se bo nadaljevala naslednja in sicer gospodarska.
Pet vprašanj poslovnih kupcev, na katera moramo vedno poznati odgovore
Prodaja
Pet vprašanj poslovnih kupcev, na katera moramo vedno poznati odgovore
Podobno kot ponudniki, tudi poslovni kupci uporabljajo nekatera značilna vprašanja.
Zakaj je koronavirus priložnost za sposobne in rešitev za tiste druge?
Vodenje
Zakaj je koronavirus priložnost za sposobne in rešitev za tiste druge?
Vsaka kriza je med drugim tudi priložnost za dokazovanje poslovnih sposobnosti.
Strokovnost je zagotovo pomembna, vendar za uspešno prodajo ni dovolj
Kadri in izobraževanje
Strokovnost je zagotovo pomembna, vendar za uspešno prodajo ni dovolj
Včasih je za uspešno prodajo celo bolje, da prodajni predstavniki o izdelkih in storitvah ne vedo preveč.
10 znakov, da se je kupca najbolje znebiti, ker imamo z njim več sitnosti kot koristi
Vodenje
10 znakov, da se je kupca najbolje znebiti, ker imamo z njim več sitnosti kot koristi
Težaven kupec še ni razlog, da sodelovanje zaradi tega prekinemo, kar moramo dobro premisliti.
Kako prodajne rezultate pri poslovnih kupcih napovemo 90 odstotno zanesljivo?
Prodaja
Kako prodajne rezultate pri poslovnih kupcih napovemo 90 odstotno zanesljivo?
Večina napovedi prodaje, ki jih srečujemo v praksi, so zgolj pobožne želje in ugibanje.
Kaj je nevromarketing in kako se kupci v resnici odločajo?
Trženje
Kaj je nevromarketing in kako se kupci v resnici odločajo?
Z uporabo nevromarketinga lahko izboljšamo svojo prepričljivost in vpliv na odločitve kupcev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...