Pojdi na glavno vsebino
Zakaj zgolj več sestankov s kupci NI rešitev za povečanje uspešnosti prodaje B2B?
Vodenje
Zakaj zgolj več sestankov s kupci NI rešitev za povečanje uspešnosti prodaje B2B?
Sestanki s kupci so nujni za uspešno prodajo B2B, vendar ne z vsakim prodajnim stikom.
Devet vrst orodij za uspešno prodajo B2B, ki jih moramo poznati v vsakem podjetju
Orodja
Devet vrst orodij za uspešno prodajo B2B, ki jih moramo poznati v vsakem podjetju
Namenjena so, da nam pomagajo prihraniti čas, ki ga je v prodaji vedno premalo.
Kako z letnimi razgovori sodelavcem pomagamo izboljšati prodajne veščine?
Kadri in izobraževanje
Kako z letnimi razgovori sodelavcem pomagamo izboljšati prodajne veščine?
Gre za preprosto metodo, ki jo izvedemo brez zapletenih psiholoških testiranj in razlag.
Ali že veste, kako boste letos najbolj učinkovito porabili svoj marketinški proračun?
Trženje
Ali že veste, kako boste letos najbolj učinkovito porabili svoj marketinški proračun?
Učinkovit marketing je namenjen pridobivanju novih prodajnih stikov in priložnosti.
Če se v povpraševanju kupca ne prepoznate, vam naročilo skoraj zagotovo ni namenjeno
Prodaja
Če se v povpraševanju kupca ne prepoznate, vam naročilo skoraj zagotovo ni namenjeno
Ponekod imajo s ponudbami veliko dela, vendar prejmejo malo ali skoraj nič naročil.
10 nasvetov, kako vodilni pridobijo spoštovanje in pripadnost svojih sodelavcev
Vodenje
10 nasvetov, kako vodilni pridobijo spoštovanje in pripadnost svojih sodelavcev
Če kot vodilni niste zadovoljni z odnosi s sodelavci, razmislite, kaj in kako lahko spremenite.
Ključno vprašanje, ki ga moramo obvezno zastaviti kandidatom za zaposlitev v prodaji B2B
Kadri in izobraževanje
Ključno vprašanje, ki ga moramo obvezno zastaviti kandidatom za zaposlitev v prodaji B2B
Napačne odločitve pri zaposlitvah v prodaji B2B nam povzročajo dvojno škodo.
Kaj je marketing in zakaj ga pri prodaji B2B sploh potrebujemo?
Trženje
Kaj je marketing in zakaj ga pri prodaji B2B sploh potrebujemo?
Marketing je namenjen štirim pomembnim ciljem za uspešnost prodaje B2B.
Mitja Špende, Creatim: Stalen dotok novih poslovnih priložnosti je ključen za rast podjetja
Orodja
Mitja Špende, Creatim: Stalen dotok novih poslovnih priložnosti je ključen za rast podjetja
"Pri metodologiji pridobivanja prodajnih priložnosti ni potrebno odkrivati tople vode."
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...