Pojdi na glavno vsebino
Ali v poslovnih letnih poročilih konkurentom razkrivate svoje zaupne podatke?
Trženje
Ali v poslovnih letnih poročilih konkurentom razkrivate svoje zaupne podatke?
Poslovna poročila so lahko odličen vir zanimivih informacij o konkurentih in obratno.
Nevsakdanje vprašanje, s katerim sem pridobil številne priložnosti pri prodaji B2B
Prodaja
Nevsakdanje vprašanje, s katerim sem pridobil številne priložnosti pri prodaji B2B
Pri zastavljanju vprašanj kupcem moramo ključne podatke pridobiti čim prej.
Kakšna je razlika med povečanjem in širjenjem prodaje B2B pri stalnih kupcih?
Vodenje
Kakšna je razlika med povečanjem in širjenjem prodaje B2B pri stalnih kupcih?
Čeprav je povečanje lažje, je pomembnejše širjenje prodaje B2B pri obstoječih kupcih.
Kakšne so prednosti in slabosti ženskih predstavnic pri prodaji B2B?
Kadri in izobraževanje
Kakšne so prednosti in slabosti ženskih predstavnic pri prodaji B2B?
Ženske so zagotovo lahko zelo uspešne, če jih v prodajo B2B vključujemo na ustrezen način.
Praktični primer, kako navezujemo stike z novimi poslovnimi kupci po elektronski pošti
Orodja
Praktični primer, kako navezujemo stike z novimi poslovnimi kupci po elektronski pošti
Največji doseg pri navezovanju stikov z novimi poslovnimi kupci ima zagotovo elektronska pošta.
Pet ključnih elementov učinkovite marketinške strategije pri prodaji B2B za vsako podjetje
Trženje
Pet ključnih elementov učinkovite marketinške strategije pri prodaji B2B za vsako podjetje
Zlasti pri prodaji B2B marketing pogosto deluje brez jasnih ciljev, kaj želimo z njim doseči.
Zakaj se povečanje uspešnosti prodaje B2B začne v naših glavah?
Prodaja
Zakaj se povečanje uspešnosti prodaje B2B začne v naših glavah?
Zastarela prodajna miselnost se vztrajno prenaša tudi na mlajše generacije.
Zakaj je prodajna uspešnost posameznika odvisna od učinkovitosti njegovega vodje?
Vodenje
Zakaj je prodajna uspešnost posameznika odvisna od učinkovitosti njegovega vodje?
Ključni dejavniki prodajne uspešnosti posameznika so kadrovanje, usposabljanje in vodenje.
Edini učinkovit način, s katerim se pri prodaji B2B zares razlikujemo od konkurence
Kadri in izobraževanje
Edini učinkovit način, s katerim se pri prodaji B2B zares razlikujemo od konkurence
Odgovor je drugačen kot si običajno predstavljamo in bo marsikoga presenetil.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...