Pojdi na glavno vsebino
Kaj je segmentacija kupcev, kako jo izvajamo v praksi in zakaj je pomembna za uspešno prodajo?
Prodaja
Kaj je segmentacija kupcev, kako jo izvajamo v praksi in zakaj je pomembna za uspešno prodajo?
Segmentacija je pomembna, ker različne ciljne kupce zanimajo drugačna vprašanja o naših izdelkih in storitvah.
13 pravil za izdelavo vsebin, ki pritegnejo pozornost kupcev in prodajajo
Trženje
13 pravil za izdelavo vsebin, ki pritegnejo pozornost kupcev in prodajajo
Za uspešno prodajo je pomembno, kako na kupce delujejo naše trženjske in prodajne vsebine.
32 kratic o trženju in prodaji, ki jih moramo poznati, da pri kupcih ne izpademo amaterji
Kadri in izobraževanje
32 kratic o trženju in prodaji, ki jih moramo poznati, da pri kupcih ne izpademo amaterji
Brez poznavanja razširjenih kratic in njihovega pomena pri kupcih izpademo neposlovni ali nestrokovni.
Zakaj je elektronska pošta najbolj učinkovito marketinško in prodajno orodje po vsem svetu?
Orodja
Zakaj je elektronska pošta najbolj učinkovito marketinško in prodajno orodje po vsem svetu?
To samo fraza, temveč dejstvo, ki ga potrjujejo številne raziskave in lastne izkušnje.
Kako izvedemo uspešne letne razgovore s prodajnimi sodelavci?
Vodenje
Kako izvedemo uspešne letne razgovore s prodajnimi sodelavci?
Letni razgovori niso samo klepet ali formalnost, temveč orodje vodenja za uspešno prodajo.
Dva načina, kako lahko začnemo uspešno prodajo B2B že januarja
Prodaja
Dva načina, kako lahko začnemo uspešno prodajo B2B že januarja
Začetek leta je posebno obdobje, ko poslovni kupci razmišljajo predvsem o eni stvari.
Kako izdelamo marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2020?
Trženje
Kako izdelamo marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2020?
Za uporaben marketinški načrt moramo upoštevati štiri področja in sedem ključnih vsebin.
PRO Test: 15 kriterijev za preverjanje prodajne učinkovitosti osebnega Linkedin profila
Orodja
PRO Test: 15 kriterijev za preverjanje prodajne učinkovitosti osebnega Linkedin profila
Večina poslovnih stikov in odnosov se na Linkedinu niti ne začne zaradi našega osebnega profila.
Kaj najbolj koristno lahko še naredimo pred prazniki in zakaj?
Kadri in izobraževanje
Kaj najbolj koristno lahko še naredimo pred prazniki in zakaj?
Ne glede, kakšni so naši letošnji prodajni rezultati, so odvisni od dveh ključnih dejavnikov.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...