Pojdi na glavno vsebino

Orodja

Kakšna je glavna razlika med običajnimi in prodajno učinkovitimi spletnimi stranmi?
Orodja
Kakšna je glavna razlika med običajnimi in prodajno učinkovitimi spletnimi stranmi?
In kaj morate narediti, da vam spletna stran prinaša povpraševanja ciljnih kupcev?
Kako povečamo prodajo B2B z uporabo analize pokritosti kupcev?
Orodja
Kako povečamo prodajo B2B z uporabo analize pokritosti kupcev?
Orodje za analizo možnosti širjenja prodaje B2B je matrika pokritosti kupcev.
Kaj pomeni »omogočanje prodaje« in kako vpliva na uspešnost prodaje B2B?
Orodja
Kaj pomeni »omogočanje prodaje« in kako vpliva na uspešnost prodaje B2B?
Gre namreč za izraz, ki se v našem poslovnem okolju uporablja zelo redko.
10 načinov za izboljšanje odnosov s kupci in povečanje prodaje B2B z digitalizacijo
Orodja
10 načinov za izboljšanje odnosov s kupci in povečanje prodaje B2B z digitalizacijo
Primerjajte jih s svojim poslovanjem in ugotovite, ali vam lahko pomagajo izboljšati prodajo.
Kakšna je razlika med sistemi CMS in CRM ter kdaj jih uporabljamo?
Orodja
Kakšna je razlika med sistemi CMS in CRM ter kdaj jih uporabljamo?
Glavni namen obeh rešitev je povečanje učinkovitosti pri sodelovanju s kupci.
7 razlik med Zoomom za srečanja in webinarje, ki jih večina ne pozna
Orodja
7 razlik med Zoomom za srečanja in webinarje, ki jih večina ne pozna
Veličina uporabnikov aplikacije Zoom niti ne ve, da obstajata različici za srečanja in webinarje.
Kako ocenimo potencial obstoječih poslovnih kupcev za povečanje prodaje B2B?
Orodja
Kako ocenimo potencial obstoječih poslovnih kupcev za povečanje prodaje B2B?
V večini podjetij imamo možnosti za povečanje prodaje svojim obstoječim kupcem.
5 prednosti in slabosti hibridnih predstavitev in sestankov s kupci pri prodaji B2B
Orodja
5 prednosti in slabosti hibridnih predstavitev in sestankov s kupci pri prodaji B2B
Hibridna srečanja niso prava rešitev za vsako priložnost, zato moramo biti pri izbiri previdni.
Kako prepoznavamo prodajne priložnosti s pomočjo metode BANT?
Orodja
Kako prepoznavamo prodajne priložnosti s pomočjo metode BANT?
Prepoznavanje prodajnih priložnosti je ena od ključnih veščin za uspešno prodajo B2B.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...