Pojdi na glavno vsebino

Orodja

Zakaj je elektronska pošta najbolj učinkovito marketinško in prodajno orodje po vsem svetu?
Orodja
Zakaj je elektronska pošta najbolj učinkovito marketinško in prodajno orodje po vsem svetu?
To samo fraza, temveč dejstvo, ki ga potrjujejo številne raziskave in lastne izkušnje.
PRO Test: 15 kriterijev za preverjanje prodajne učinkovitosti osebnega Linkedin profila
Orodja
PRO Test: 15 kriterijev za preverjanje prodajne učinkovitosti osebnega Linkedin profila
Večina poslovnih stikov in odnosov se na Linkedinu niti ne začne zaradi našega osebnega profila.
Kako izmerimo učinkovitost trženja in prodaje B2B s kazalniki uspešnosti (KPI)?
Orodja
Kako izmerimo učinkovitost trženja in prodaje B2B s kazalniki uspešnosti (KPI)?
Trženje in prodajo poslovnim kupcem lahko izmerimo z nekaj preprostimi podatki.
Kako se znebimo neprijetnih občutkov pri iskanju poslovnih kupcev po telefonu?
Orodja
Kako se znebimo neprijetnih občutkov pri iskanju poslovnih kupcev po telefonu?
Čeprav jih večina ne mara, so telefonski klici še vedno najhitrejši način za pridobivanje kupcev.
PRO Nasvet: Kako izdelamo učinkovito PowerPoint prezentacijo za uspešno prodajo
Orodja
PRO Nasvet: Kako izdelamo učinkovito PowerPoint prezentacijo za uspešno prodajo
Tri pravila, ki jih moramo poznati in upoštevati pri izdelavi prezentacije za uspešno prodajo.
Kdaj in kako uporabimo video vsebine za povečanje prodaje B2B?
Orodja
Kdaj in kako uporabimo video vsebine za povečanje prodaje B2B?
Z video predstavitvami kupci lažje in hitreje razumejo naše izdelke, storitve in rešitve.
V čem je razlika med prodajnim pristopom in procesom, ki je večina ne pozna?
Orodja
V čem je razlika med prodajnim pristopom in procesom, ki je večina ne pozna?
Prodajni pristop in proces sta nepogrešljivi orodji za uspešno prodajo in vodenje prodaje B2B.
Kaj je prodajna metoda Solution Selling in zakaj je nihče ne pozna?
Orodja
Kaj je prodajna metoda Solution Selling in zakaj je nihče ne pozna?
Gre za najbolj sistematičen stopenjski proces za uspešno prodajo zahtevnejših izdelkov in storitev.
5 pogostih napak, zaradi katerih nam CRM ne pomaga povečati prodaje
Orodja
5 pogostih napak, zaradi katerih nam CRM ne pomaga povečati prodaje
CRM nam lahko pomaga pri povečanju prodaje, če imamo učinkovite prodajne procese.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...