Pojdi na glavno vsebino

Orodja

Kako zapravljamo posle s poslovnimi kupci zaradi napačne uporabe referenc?
Orodja
Kako zapravljamo posle s poslovnimi kupci zaradi napačne uporabe referenc?
Na podlagi podatkov o referencah si poslovni kupci ustvarijo predstave o našem podjetju.
Tri orodja za spletne ankete, med katerimi vsaj enega mnogi ne poznajo
Orodja
Tri orodja za spletne ankete, med katerimi vsaj enega mnogi ne poznajo
Eden od pogojev za trženjsko in prodajno anketiranje je preprosto in uporabnikom prijazno orodje.
Kaj je prodajni konfigurator in trije načini, kako nam lahko pomaga povečati prodajo
Orodja
Kaj je prodajni konfigurator in trije načini, kako nam lahko pomaga povečati prodajo
Sodobni kupci pričakujejo hiter in samostojen dostop do informacij o izdelkih, storitvah in rešitvah.
Zakaj je elektronska pošta najbolj učinkovito marketinško in prodajno orodje po vsem svetu?
Orodja
Zakaj je elektronska pošta najbolj učinkovito marketinško in prodajno orodje po vsem svetu?
To samo fraza, temveč dejstvo, ki ga potrjujejo številne raziskave in lastne izkušnje.
PRO Test: 15 kriterijev za preverjanje prodajne učinkovitosti osebnega Linkedin profila
Orodja
PRO Test: 15 kriterijev za preverjanje prodajne učinkovitosti osebnega Linkedin profila
Večina poslovnih stikov in odnosov se na Linkedinu niti ne začne zaradi našega osebnega profila.
Kako izmerimo učinkovitost trženja in prodaje B2B s kazalniki uspešnosti (KPI)?
Orodja
Kako izmerimo učinkovitost trženja in prodaje B2B s kazalniki uspešnosti (KPI)?
Trženje in prodajo poslovnim kupcem lahko izmerimo z nekaj preprostimi podatki.
Kako se znebimo neprijetnih občutkov pri iskanju poslovnih kupcev po telefonu?
Orodja
Kako se znebimo neprijetnih občutkov pri iskanju poslovnih kupcev po telefonu?
Čeprav jih večina ne mara, so telefonski klici še vedno najhitrejši način za pridobivanje kupcev.
PRO Nasvet: Kako izdelamo učinkovito PowerPoint prezentacijo za uspešno prodajo
Orodja
PRO Nasvet: Kako izdelamo učinkovito PowerPoint prezentacijo za uspešno prodajo
Tri pravila, ki jih moramo poznati in upoštevati pri izdelavi prezentacije za uspešno prodajo.
Kdaj in kako uporabimo video vsebine za povečanje prodaje B2B?
Orodja
Kdaj in kako uporabimo video vsebine za povečanje prodaje B2B?
Z video predstavitvami kupci lažje in hitreje razumejo naše izdelke, storitve in rešitve.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...