Pojdi na glavno vsebino

Orodja

Kaj je prodajni lijak, kako deluje in zakaj je pomemben pri prodaji B2B?
Orodja
Kaj je prodajni lijak, kako deluje in zakaj je pomemben pri prodaji B2B?
Prodajni lijak nam pomaga pri preglednosti, razumevanju in izboljšavah prodaje B2B.
Tri najbolj učinkovita orodja za pridobivanje novih kupcev pri prodaji B2B
Orodja
Tri najbolj učinkovita orodja za pridobivanje novih kupcev pri prodaji B2B
Navezovanje stikov z novimi ciljnimi kupci ni znanost, če poznamo nekaj pravih pristopov.
7 profesionalnih družbenih omrežij, ki so podobna Linkedinu
Orodja
7 profesionalnih družbenih omrežij, ki so podobna Linkedinu
Linkedin je zagotovo vodilno poslovno družbeno omrežje, vendar pa ni edino.
Ali veste, kakšna je razlika med orodjema Zoom in Loom ter kako nam slednji lahko pomaga?
Orodja
Ali veste, kakšna je razlika med orodjema Zoom in Loom ter kako nam slednji lahko pomaga?
Kljub podobnemu imenu gre za orodji, ki imata različen namen in se dopolnjujeta.
Kaj je ROI kalkulator in kako nam pomaga pri prodaji B2B po višjih cenah?
Orodja
Kaj je ROI kalkulator in kako nam pomaga pri prodaji B2B po višjih cenah?
Prikaz finančnega vpliva nakupa je učinkovit način za prodajo po višjih cenah.
50 koristnih podatkov o Linkedinu, ki jih večina zagotovo ne pozna
Orodja
50 koristnih podatkov o Linkedinu, ki jih večina zagotovo ne pozna
Kjer je prisotno poslovno občinstvo, vedno lahko najdemo kupce ali zaposlitev.
Koliko časa in denarja se nam splača vložiti v SEO pri prodaji B2B?
Orodja
Koliko časa in denarja se nam splača vložiti v SEO pri prodaji B2B?
Pot do več prodajnih stikov s SEO je namreč lahko precej dolga in je odvisna od nekaj dejavnikov.
5 načinov za izboljšanje učinkovitosti spletne strani pri prodaji B2B
Orodja
5 načinov za izboljšanje učinkovitosti spletne strani pri prodaji B2B
Spletna stran je lahko učinkovito prodajno orodje, če jo znamo izkoristiti.
Kakšne so prednosti in slabosti digitalnega in tiskanega prodajnega gradiva?
Orodja
Kakšne so prednosti in slabosti digitalnega in tiskanega prodajnega gradiva?
Ključni cilj prodajnega gradiva je, da ga opazi in pregleda čim več ciljnih kupcev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...