Pojdi na glavno vsebino

Orodja

10 priznanih metod za uspešno prodajo B2B in kako izberemo pravo (2.del)
Orodja
10 priznanih metod za uspešno prodajo B2B in kako izberemo pravo (2.del)
Vse bistveno, kar moramo vedeti o najbolj priznanih prodajnih metodah.
10 priznanih metod za uspešno prodajo B2B in kako izberemo pravo (1.del)
Orodja
10 priznanih metod za uspešno prodajo B2B in kako izberemo pravo (1.del)
Prodajne metode so pravila, po katerih prodajamo svoje izdelke in storitve.
5 pomembnih koristi kakovostnega prodajnega lijaka za uspešnost prodaje B2B
Orodja
5 pomembnih koristi kakovostnega prodajnega lijaka za uspešnost prodaje B2B
Kljub njihovih uporabnosti, kakovostne prodajne lijake srečujemo v dokaj redkih podjetjih.
Kako preprečimo težave pri predvajanju prezentacij v Zoom ali MS Teams?
Orodja
Kako preprečimo težave pri predvajanju prezentacij v Zoom ali MS Teams?
Prvi vtis lahko naredimo samo enkrat, še posebej pri srečanjih na daljavo.
Devet vrst orodij za uspešno prodajo B2B, ki jih moramo poznati v vsakem podjetju
Orodja
Devet vrst orodij za uspešno prodajo B2B, ki jih moramo poznati v vsakem podjetju
Namenjena so, da nam pomagajo prihraniti čas, ki ga je v prodaji vedno premalo.
Mitja Špende, Creatim: Stalen dotok novih poslovnih priložnosti je ključen za rast podjetja
Orodja
Mitja Špende, Creatim: Stalen dotok novih poslovnih priložnosti je ključen za rast podjetja
"Pri metodologiji pridobivanja prodajnih priložnosti ni potrebno odkrivati tople vode."
Kako izboljšamo uspešnost prodaje B2B s stopenjskim prodajnim procesom?
Orodja
Kako izboljšamo uspešnost prodaje B2B s stopenjskim prodajnim procesom?
Čeprav je stopenjski pristop poznan že desetletja, ga v praksi srečujemo dokaj redko.
Kako izmerimo zadovoljstvo poslovnih kupcev in izboljšamo prodajo z indeksom NPS?
Orodja
Kako izmerimo zadovoljstvo poslovnih kupcev in izboljšamo prodajo z indeksom NPS?
Gre za najbolj enostavno metodo raziskovanja zadovoljstva poslovnih kupcev in potrošnikov.
Praktični primer, kako navezujemo stike z novimi poslovnimi kupci po elektronski pošti
Orodja
Praktični primer, kako navezujemo stike z novimi poslovnimi kupci po elektronski pošti
Največji doseg pri navezovanju stikov z novimi poslovnimi kupci ima zagotovo elektronska pošta.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...