Pojdi na glavno vsebino

Orodja

7 razlik med Zoomom za srečanja in webinarje, ki jih večina ne pozna
Orodja
7 razlik med Zoomom za srečanja in webinarje, ki jih večina ne pozna
Veličina uporabnikov aplikacije Zoom niti ne ve, da obstajata različici za srečanja in webinarje.
Kako ocenimo potencial obstoječih poslovnih kupcev za povečanje prodaje B2B?
Orodja
Kako ocenimo potencial obstoječih poslovnih kupcev za povečanje prodaje B2B?
V večini podjetij imamo možnosti za povečanje prodaje svojim obstoječim kupcem.
5 prednosti in slabosti hibridnih predstavitev in sestankov s kupci pri prodaji B2B
Orodja
5 prednosti in slabosti hibridnih predstavitev in sestankov s kupci pri prodaji B2B
Hibridna srečanja niso prava rešitev za vsako priložnost, zato moramo biti pri izbiri previdni.
Kako prepoznavamo prodajne priložnosti s pomočjo metode BANT?
Orodja
Kako prepoznavamo prodajne priložnosti s pomočjo metode BANT?
Prepoznavanje prodajnih priložnosti je ena od ključnih veščin za uspešno prodajo B2B.
7 pogostih napak, ki vplivajo na prodajno (ne)učinkovitost spletnih strani
Orodja
7 pogostih napak, ki vplivajo na prodajno (ne)učinkovitost spletnih strani
Spletna stran je naš najcenejši in neutruden prodajni predstavnik, ki deluje vedno in povsod.
Ali, zakaj in kako nas lahko kupci najdejo z Googlom?
Orodja
Ali, zakaj in kako nas lahko kupci najdejo z Googlom?
Vsak ponudnik izdelkov in storitev si zagotovo želi, da ga kupci najdejo sami.
Kaj pomeni pravilo 5x5 pri izdelavi prodajnih prezentacij?
Orodja
Kaj pomeni pravilo 5x5 pri izdelavi prodajnih prezentacij?
Gre namreč za slabost, ki jo opažamo pri 80 odstotkih prodajnih prezentacij.
5 pogostih napak pri ugotavljanju zadovoljstva kupcev, ki vplivajo na uspešnost prodaje B2B
Orodja
5 pogostih napak pri ugotavljanju zadovoljstva kupcev, ki vplivajo na uspešnost prodaje B2B
Ugotavljanje zadovoljstva kupcev je izvrstno in nevsiljivo orodje za odkrivanje prodajnih priložnosti.
Ali spremljate prave kazalnike prodajne učinkovitosti in zakaj je to pomembno?
Orodja
Ali spremljate prave kazalnike prodajne učinkovitosti in zakaj je to pomembno?
Sodobna prodaja je preveč zahtevna, da bi jo lahko uspešno upravljali samo po občutku.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...