Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Kaj moramo vedeti o uporabi umetne inteligence za prodajno učinkovitost spletnih strani?

Današnji poslovni kupci iskanje rešitev za svoje potrebe pogosto začnejo z brskanjem na internetu.

Zato sodobne spletne strani niso zgolj digitalna osebna izkaznica podjetja, temveč so lahko pomembno orodje za uspešno prodajo B2B

Z njimi poskrbimo, da nas kupci najdejo, nanje naredimo prvi vtis in jih z uporabnimi informacijami prepričamo, da so naši izdelki in storitve njihova najboljša možna rešitev, pri čemer nam lahko učinkovito pomaga umetna inteligenca.

Zato v današnjem prispevku razlagamo, kaj moramo vedeti, če želimo umetno inteligenco uporabiti pri prodajno učinkovitem delovanju svojih spletnih strani.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani
Orodja
PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani
Prvo in hitro oceno svoje spletne strani lahko naredimo tudi sami.
7 pogostih napak, ki vplivajo na prodajno (ne)učinkovitost spletnih strani
Orodja
7 pogostih napak, ki vplivajo na prodajno (ne)učinkovitost spletnih strani
Spletna stran je naš najcenejši in neutruden prodajni predstavnik, ki deluje vedno in povsod.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...