Kaj moramo vedeti o uporabi umetne inteligence za prodajno učinkovitost spletnih strani?
Današnji poslovni kupci iskanje rešitev za svoje potrebe pogosto začnejo z brskanjem na internetu.
Zato sodobne spletne strani niso zgolj digitalna osebna izkaznica podjetja, temveč so lahko pomembno orodje za uspešno prodajo B2B
Z njimi poskrbimo, da nas kupci najdejo, nanje naredimo prvi vtis in jih z uporabnimi informacijami prepričamo, da so naši izdelki in storitve njihova najboljša možna rešitev, pri čemer nam lahko učinkovito pomaga umetna inteligenca.
Zato v današnjem prispevku razlagamo, kaj moramo vedeti, če želimo umetno inteligenco uporabiti pri prodajno učinkovitem delovanju svojih spletnih strani.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

