Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani

Ko z možnimi kupci vzpostavimo stik po telefonu, elektronski pošti, preko Linkedina, ali jih srečamo v živo, mnogi nato pregledajo našo spletno stran. V praksi sem to opazil celo pri osebah, od katerih takšnega preverjanja zares ne bi pričakoval.

Kar je ena od pomembnejših sprememb, ki se je pri prodaji zgodila v zadnjih desetih letih.

Do takrat smo namreč pravi prvi vtis na kupce naredili ob prvem osebnem stiku. Danes pa si ga kupci običajno ustvarijo sami, na podlagi naše spletne podobe.

In če podatki ter predstave o našem podjetju, izdelkih, storitvah in rešitvah, ne ustrezajo njihovim pričakovanjem, se nas morda izogibajo, ne da bi vedeli, zakaj se nam to dogaja.

Čeprav ne želim podcenjevati strokovnjakov, ki se s tem ukvarjajo poklicno, lahko prvo in hitro oceno učinkovitosti spletne strani naredimo tudi sami.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Nasvet: Sodobna spletna stran ni oglasna deska podjetja
Orodja
PRO Nasvet: Sodobna spletna stran ni oglasna deska podjetja
Danes je spletna stran orodje za krepitev prepoznavnosti in ugleda podjetja ter pridobivanje povpraševanj ali prodajo.
Ali imate urejanje spletne strani preveč zapleteno ali drago?
Orodja
Ali imate urejanje spletne strani preveč zapleteno ali drago?
Urejanje sodobnih spletnih strani mora biti dovolj preprosto, da to lahko hitro in brez dodatnih stroškov opravite sami.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...