PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani
Ko z možnimi kupci vzpostavimo stik po telefonu, elektronski pošti, preko Linkedina, ali jih srečamo v živo, mnogi nato pregledajo našo spletno stran. V praksi sem to opazil celo pri osebah, od katerih takšnega preverjanja zares ne bi pričakoval.
Kar je ena od pomembnejših sprememb, ki se je pri prodaji zgodila v zadnjih desetih letih.
Do takrat smo namreč pravi prvi vtis na kupce naredili ob prvem osebnem stiku. Danes pa si ga kupci običajno ustvarijo sami, na podlagi naše spletne podobe.
In če podatki ter predstave o našem podjetju, izdelkih, storitvah in rešitvah, ne ustrezajo njihovim pričakovanjem, se nas morda izogibajo, ne da bi vedeli, zakaj se nam to dogaja.
Čeprav ne želim podcenjevati strokovnjakov, ki se s tem ukvarjajo poklicno, lahko prvo in hitro oceno učinkovitosti spletne strani naredimo tudi sami.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

