Orodja
| Jure Habbe
Ali imate urejanje spletne strani preveč zapleteno ali drago?
V sodobni prodaji poslovni kupci in potrošniki izdelke in storitve pogosto najprej iščemo na spletu. V spletne iskalnike vpišemo ključne besede in pregledamo nekaj ponujenih zadetkov. Zato so spletne strani ponudnikov pogosto prvi stik z morebitnimi kupci.
In zato je toliko bolj presenetljivo, da vsaj 80 odstotkov spletnih strani ne naredi ravno dobrega prvega vtisa.
Morda, ker je njihovo urejanje preveč zapleteno ali drago.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
PRO Nasvet: Sodobna spletna stran ni oglasna deska podjetja
Danes je spletna stran orodje za krepitev prepoznavnosti in ugleda podjetja ter pridobivanje povpraševanj ali prodajo.

Orodja
PRO Nasvet: Telefon kot najboljši pripomoček pri prodaji B2B
Telefonski klici tudi pri sodobni prodaji poslovnim kupcem še vedno delujejo, če jih izvajamo na pravilen način.