Orodja
| Jure Habbe
PRO Nasvet: Sodobna spletna stran ni oglasna deska podjetja
Že pred časom sem o spletnih straneh prebral naslednje misli nekega marketinškega avtorja, ki so se mi vtisnile v spomin. Če bi me glede spletne strani vprašali pred desetimi leti, bi dejal, da je ne potrebujete. Če bi to vprašali pred petimi leti, bi dejal, da ni slabo, če jo imate. Če me isto vprašate danes, pa bi se začudil, zakaj je še nimate.
Kaj je s tem želel povedati?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
PRO Nasvet: Kako nam CRM pomaga pri uspešni prodaji?
V mnogih podjetjih CRM (še vedno) nimajo, ali pa ga uporabljajo samo kot zbirko podatkov o kupcih, čeprav lahko občutno prispeva k uspešnosti prodaje.

Kadri in izobraževanje
Ali je Linkedin profil zares zasebna zadeva zaposlenih?
Povsem razglašeni osebni Linkedin profili zaposlenih kvarijo podobo številnih zagotovo sicer zelo dobrih podjetij.