Ali je Linkedin profil zares zasebna zadeva zaposlenih?
O današnji temi bi se najbrž dalo razpravljati in ni nujno, da se bomo strinjali. Vendar vseeno povem svoje mnenje. Zakaj? Ker gre za vprašanje, ki vpliva na vtis, kakršnega naredimo pri povezovanju preko Linkedina ter posledično na pridobivanje prodajnih priložnosti in kupcev.
Za uvod naj omenim izkušnjo, ki se je zgodila pred kratkim.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
Linkedin: Izguba časa ali neizkoriščena prodajna priložnost?
Čeprav je marsikdo nad njegovo uporabnostjo pri iskanju kupcev že obupal, navajamo štiri preproste načine, kako lahko Linkedin uspešno izkoristimo pri trženju in prodaji B2B.

Orodja
PRO Nasvet: Sodobna spletna stran ni oglasna deska podjetja
Danes je spletna stran orodje za krepitev prepoznavnosti in ugleda podjetja ter pridobivanje povpraševanj ali prodajo.