Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Linkedin: Izguba časa ali neizkoriščena prodajna priložnost?

V preteklih letih je marsikdo ugotovil, da Linkedin ni čarobna paličica, ki nam z lahkoto prinaša vedno nove prodajne priložnosti in kupce. In morda zaradi tega obupal nad njegovo uporabnostjo pri prodaji. Kar ne drži. Linkedin je lahko učinkovito prodajno orodje za iskanje poslovnih kupcev (B2B), še posebej v tujini, če ga znamo izkoristiti.

Pred nekaj leti sem se udeležil konference o prodaji. Na njej je med drugimi govoril predstavnik znanega mednarodnega proizvodnega podjetja, ki uspešno posluje tudi pri nas. O prodaji je povedal, da so jo iz Evrope razširili po vsem svetu, do Amerike in Kitajske. In na vprašanje enega od udeležencev, kako jim je to uspelo, odgovoril, da predvsem z uporabo Linkedina. Kar je samo ena od številnih potrditev, da deluje.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Ali je Linkedin profil zares zasebna zadeva zaposlenih?
Kadri in izobraževanje
Ali je Linkedin profil zares zasebna zadeva zaposlenih?
Povsem razglašeni osebni Linkedin profili zaposlenih kvarijo podobo številnih zagotovo sicer zelo dobrih podjetij.
Kaj moramo vedeti o SEO, da ne zapravljamo denarja?
Orodja
Kaj moramo vedeti o SEO, da ne zapravljamo denarja?
Kako so nam skušali prodati optimizacijo spletne strani (SEO) za 25 tisoč evrov in kaj moramo vedeti, da se nam kaj takega zares ne zgodi.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...