Linkedin: Izguba časa ali neizkoriščena prodajna priložnost?
V preteklih letih je marsikdo ugotovil, da Linkedin ni čarobna paličica, ki nam z lahkoto prinaša vedno nove prodajne priložnosti in kupce. In morda zaradi tega obupal nad njegovo uporabnostjo pri prodaji. Kar ne drži. Linkedin je lahko učinkovito prodajno orodje za iskanje poslovnih kupcev (B2B), še posebej v tujini, če ga znamo izkoristiti.
Pred nekaj leti sem se udeležil konference o prodaji. Na njej je med drugimi govoril predstavnik znanega mednarodnega proizvodnega podjetja, ki uspešno posluje tudi pri nas. O prodaji je povedal, da so jo iz Evrope razširili po vsem svetu, do Amerike in Kitajske. In na vprašanje enega od udeležencev, kako jim je to uspelo, odgovoril, da predvsem z uporabo Linkedina. Kar je samo ena od številnih potrditev, da deluje.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.