Orodja
| Jure Habbe
Kaj moramo vedeti o SEO, da ne zapravljamo denarja?
Kdor se ukvarja s trženjem in prodajo, je zagotovo vsaj slišal za SEO. Gre za področje upravljanja spletnih strani, ki lahko nekaterim prinese precej zaslužka, drugim pa nepotrebne stroške. Odvisno, na kateri strani smo. Zato je dobro poznati vsaj osnove, da ne porabimo denarja brez posebne koristi.
Naj ponazorim kar s svojo izkušnjo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
PRO Nasvet: Kako nam CRM pomaga pri uspešni prodaji?
V mnogih podjetjih CRM (še vedno) nimajo, ali pa ga uporabljajo samo kot zbirko podatkov o kupcih, čeprav lahko občutno prispeva k uspešnosti prodaje.

Orodja
Linkedin: Izguba časa ali neizkoriščena prodajna priložnost?
Čeprav je marsikdo nad njegovo uporabnostjo pri iskanju kupcev že obupal, navajamo štiri preproste načine, kako lahko Linkedin uspešno izkoristimo pri trženju in prodaji B2B.