Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

PRO Nasvet: Telefon kot najboljši pripomoček pri prodaji B2B

Kljub vse večji digitalizaciji komunikacije z elektronsko pošto, družbenimi mediji, SMS sporočili in podobnim, je telefon še vedno eden izmed ključnih pripomočkovpri prodaji B2B. Vendar je predvsem iskanje prodajnih priložnosti in poslovnih kupcev po telefonu mnogim neprijetno. Kot vemo, je glavni razlog strah pred neprijaznimi sogovorniki in zavrnitvami, ki nas prizadenejo. Zato marsikoga najbrž zanima, kako se tega lahko znebimo.

Če želimo uspešno prodajo, potrebujemo prodajne priložnosti. In najhitreje jih najdemo po telefonu. Zakaj? Ker nam ni treba čakati odzivov na svoja prodajna sporočila ali objavljene vsebine. Ker lahko v pogovoru zastavljamo dodatna vprašanja in tako bolje razumemo svoje sogovornike. In ker takoj izvemo, ali naše rešitve kupce morda zanimajo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Kadri in izobraževanje
7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem je posebej pomembnih sedem prodajnih veščin, ki se jih lahko naučimo.
10 napak pri moškem poslovnem oblačenju, ki vplivajo na zaupanje kupcev
Kadri in izobraževanje
10 napak pri moškem poslovnem oblačenju, ki vplivajo na zaupanje kupcev
Kupci nas težko jemljejo resno in nam zaupajo, če ne izgledamo poslovnemu ali prodajnemu okolju primerno.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...