PRO Nasvet: Telefon kot najboljši pripomoček pri prodaji B2B
Kljub vse večji digitalizaciji komunikacije z elektronsko pošto, družbenimi mediji, SMS sporočili in podobnim, je telefon še vedno eden izmed ključnih pripomočkovpri prodaji B2B. Vendar je predvsem iskanje prodajnih priložnosti in poslovnih kupcev po telefonu mnogim neprijetno. Kot vemo, je glavni razlog strah pred neprijaznimi sogovorniki in zavrnitvami, ki nas prizadenejo. Zato marsikoga najbrž zanima, kako se tega lahko znebimo.
Če želimo uspešno prodajo, potrebujemo prodajne priložnosti. In najhitreje jih najdemo po telefonu. Zakaj? Ker nam ni treba čakati odzivov na svoja prodajna sporočila ali objavljene vsebine. Ker lahko v pogovoru zastavljamo dodatna vprašanja in tako bolje razumemo svoje sogovornike. In ker takoj izvemo, ali naše rešitve kupce morda zanimajo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

