Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B

Kot smo že govorili, se prodaja poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) razlikujeta v številnih dejavnikih, med katerimi so tudi prodajne veščine.

Pri potrošnikih potrebujemo prepričljivost, saj imamo pri kupcu pogosto samo eno prodajno priložnost. Pri prodaji poslovnim kupcem, kjer nakupni procesi trajajo dalj časa, pa je pomembna paleta veščin, s katerimi pridobimo in vzdržujemo zaupanje v času njihovega odločanja o nakupu.

Za uspešno prodajo moramo imeti prodajne sposobnosti, ki jih sestavljajo štirje odločilni dejavniki: osebnostne lastnosti, znanje, izkušnje in veščine.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Če želimo izboljšati prodajne veščine, moramo najprej odkriti svoje slabosti, ki jih lahko ocenite v nekaj minutah.
PRO Nasvet: Kako pri prodaji učinkovito upravljamo svoj čas?
Kadri in izobraževanje
PRO Nasvet: Kako pri prodaji učinkovito upravljamo svoj čas?
Sposobnost določanja in izvajanja prednostnih nalog je eden od glavnih dejavnikov, ki vpliva na našo osebno uspešnost.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...