Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

PRO Nasvet: Kako pri prodaji učinkovito upravljamo svoj čas?

Najbrž se strinjamo, da je dela v prodaji vedno preveč in časa vselej premalo. In ko se nam na mizi pojavi dvajset njunih zadev, se je potrebno odločiti, česa se bomo lotili najprej. Kajti prav občutek ali način določanja prednostnih nalog je eden od glavnih dejavnikov, ki vpliva na našo osebno uspešnost.

Za razvrščanje nalog je med drugimi znana metoda ABC, po kateri si vse naloge razvrstimo v tri skupine. V prvo uvrstimo zadeve, ki jih moramo narediti nujno in takoj. V drugo skupino obveznosti, ki lahko malo počakajo. In v tretjo vse ostalo, kar bomo opravili, če nam bo ostalo kaj časa, ker niti ni posebej pomembno. Nekateri avtorji celo pravijo, da so v tretji skupini zadeve, s katerimi se ne bomo niti ukvarjali.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Zakaj je uspešna prodaja odvisna od vseh zaposlenih?
Vodenje
Zakaj je uspešna prodaja odvisna od vseh zaposlenih?
V večini podjetij prodaja ni odvisna samo od prodajnega področja, temveč od vseh zaposlenih, ki so v stikih s kupci, ali sodelujejo pri izvedbi njihovih naročil.
7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Kadri in izobraževanje
7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem je posebej pomembnih sedem prodajnih veščin, ki se jih lahko naučimo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...