PRO Nasvet: Kako pri prodaji učinkovito upravljamo svoj čas?
Najbrž se strinjamo, da je dela v prodaji vedno preveč in časa vselej premalo. In ko se nam na mizi pojavi dvajset njunih zadev, se je potrebno odločiti, česa se bomo lotili najprej. Kajti prav občutek ali način določanja prednostnih nalog je eden od glavnih dejavnikov, ki vpliva na našo osebno uspešnost.
Za razvrščanje nalog je med drugimi znana metoda ABC, po kateri si vse naloge razvrstimo v tri skupine. V prvo uvrstimo zadeve, ki jih moramo narediti nujno in takoj. V drugo skupino obveznosti, ki lahko malo počakajo. In v tretjo vse ostalo, kar bomo opravili, če nam bo ostalo kaj časa, ker niti ni posebej pomembno. Nekateri avtorji celo pravijo, da so v tretji skupini zadeve, s katerimi se ne bomo niti ukvarjali.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

