Vodenje
| Jure Habbe
Zakaj je uspešna prodaja odvisna od vseh zaposlenih?
Pogosta napaka v mnogih podjetjih je prepričanje, da je za uspešnost prodaje odgovorno izključno prodajno področje. Vendar to ne drži. Prodaja namreč ne more dosegati pričakovanih rezultatov brez zavedanja in zavzetosti vseh zaposlenih, ki so s kupci v stikih in sodelujejo pri izvedbi njihovih naročil.
Vendar pojdimo lepo po vrsti.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Kadri in izobraževanje
PRO Nasvet: Kako pri prodaji učinkovito upravljamo svoj čas?
Sposobnost določanja in izvajanja prednostnih nalog je eden od glavnih dejavnikov, ki vpliva na našo osebno uspešnost.
Vodenje
Trije načini, kako smo uspešno prodajali v času gospodarske krize
Številna podjetja so bila ob zadnji gospodarski krizi v večjih težavah, kot bi bilo morda treba, ker jih je presenetila.