Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Trije načini, kako smo uspešno prodajali v času gospodarske krize

Vse več je napovedi, da se leta gospodarske rasti počasi končujejo in da lahko v kratkem pričakujemo novo krizo.

Zato se morda ni odveč spomniti prejšnje, ko so se prihodki v številnih podjetjih prepolovili, mnoga pa so tudi žalostno propadla.

Predvsem, ker smo v podjetju, kjer sem bil takrat zaposlen, uporabili pristop, ki nekoliko odstopa od običajne prodajne logike.

Za celovito predstavo o dogajanju se moramo vrniti nekaj let pred krizo, za katero se šteje, da se je začela leta 2008.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Zakaj je uspešna prodaja odvisna od vseh zaposlenih?
Vodenje
Zakaj je uspešna prodaja odvisna od vseh zaposlenih?
V večini podjetij prodaja ni odvisna samo od prodajnega področja, temveč od vseh zaposlenih, ki so v stikih s kupci, ali sodelujejo pri izvedbi njihovih naročil.
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Trženje
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Preprosto pravilo, s pomočjo katerega se lažje odločimo, kako najbolje porabimo svoj marketinški proračun.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...