Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?

Vsak čas se bo začelo novo poslovno leto ter z njim novi izzivi pri trženju in prodaji.

Vključno z razmišljanjem, kam in kako se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar, da bomo z njim dosegli največji učinek.

Če bi o tem govorili pred dvajsetimi leti, bi bili odgovori dokaj preprosti. Danes pa je slika precej drugačna, saj veliko zmede in negotovosti povzročajo predvsem internet in družbeni mediji.

Za lažji in razumljivejši odgovor si zastavimo nekaj preprostih vprašanj.

Čemu je naš marketing v resnici namenjen?

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

10 razlik med prodajo B2B in B2C, zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo
Trženje
10 razlik med prodajo B2B in B2C, zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo
Večina avtorjev prodajo poslovnim kupcem in potrošnikom obravnava enako, vendar to ne drži, saj se področji razlikujeta podobno, kot maraton in šprint.
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Trženje
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Vprašanje je podobno tistemu o kuri in jajcu, le da je odgovor pri marketingu in prodaji precej bolj preprost.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...