Trženje
| Jure Habbe
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Vprašanje morda nekoliko spominja na tisto o kuri in jajcu. Izhaja namreč iz napačnega prepričanja, da je prodaja enaka, ne glede komu prodajamo.
To ne drži, saj se prodaja poslovnim kupcem in potrošnikom precej razlikujeta, kar je podrobneje opisano tukaj.
Zato je tudi odgovor bistveno bolj enostaven, kot pri kokoškah.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Trženje
Inbound ali Outbound? Kakšen marketing je danes najboljši?
Za lažji odgovor na zastavljeno vprašanje si njune razlike in uporabnosti ponazorimo s praktičnim primerom iskanja kupcev.
Trženje
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Preprosto pravilo, s pomočjo katerega se lažje odločimo, kako najbolje porabimo svoj marketinški proračun.