Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

10 razlik med prodajo B2B in B2C, zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo

Kot ste zagotovo že opazili, večina avtorjev prodajo obravnava enako. Nekateri celo trdijo, da med prodajo poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) ni nobenih razlik.

Vendar to ne drži, saj se področji razlikujeta v več pomembnih dejavnikih. Zato ni vseeno, komu prodajamo in na kakšen način.

Katere so ključne razlike med prodajo B2B in B2C, zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo?

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Trženje
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Gverilski marketing je sinonim za trženjske pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev in se z njimi razlikujemo od drugih ponudnikov.
PRO Izkušnja: Kje zagotovo ne bom kupil avtomobila in zakaj?
Prodaja
PRO Izkušnja: Kje zagotovo ne bom kupil avtomobila in zakaj?
Preprost način, kako povečamo prodajo, ali zapravljamo prodajne priložnosti, če nasveta ne upoštevamo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...