Trženje
| Jure Habbe
10 razlik med prodajo B2B in B2C, zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo
Kot ste zagotovo že opazili, večina avtorjev prodajo obravnava enako. Nekateri celo trdijo, da med prodajo poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) ni nobenih razlik.
Vendar to ne drži, saj se področji razlikujeta v več pomembnih dejavnikih. Zato ni vseeno, komu prodajamo in na kakšen način.
Katere so ključne razlike med prodajo B2B in B2C, zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Trženje
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Gverilski marketing je sinonim za trženjske pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev in se z njimi razlikujemo od drugih ponudnikov.

Prodaja
PRO Izkušnja: Kje zagotovo ne bom kupil avtomobila in zakaj?
Preprost način, kako povečamo prodajo, ali zapravljamo prodajne priložnosti, če nasveta ne upoštevamo.