Prodaja
|
PRO Izkušnja: Kje zagotovo ne bom kupil avtomobila in zakaj?
Gre za enega od najbolj preprostih načinov, kako lahko povečamo prodajo, ali na drugi strani zapravimo mnogo prodajnih priložnosti. Vendar po odzivih udeležencev prodajnih izobraževanj in drugih sogovornikov ugotavljam, da je to slabost v številnih podjetjih. Čeprav nas ne stane praktično nič, temveč mora samo postati način našega dela, ki se ga dosledno držimo.
Za bolj slikovito predstavo naj zadevo ponazorim s svojo izkušnjo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
![10 razlik med prodajo B2B in B2C, zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo 10 razlik med prodajo B2B in B2C, zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo](/pic/blog/s/2.jpg)
Trženje
10 razlik med prodajo B2B in B2C, zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo
Večina avtorjev prodajo poslovnim kupcem in potrošnikom obravnava enako, vendar to ne drži, saj se področji razlikujeta podobno, kot maraton in šprint.
![PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti](/pic/blog/s/9.jpg)
Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Če želimo izboljšati prodajne veščine, moramo najprej odkriti svoje slabosti, ki jih lahko ocenite v nekaj minutah.