PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Marsikdo bi zagotovo želel izboljšati svojo prodajno uspešnost, če bi vedel, kaj naj naredi in kako. Tako zaposleni v prodaji, kot vodilni pri svojih sodelavcih.
Vendar je pri prodaji poslovnim kupcem (B2B) precej dejavnosti in mnogo dejavnikov, ki vplivajo na rezultate in pri katerih gre lahko nekaj narobe. Zato odgovor na vprašanje, kaj moramo narediti, včasih ni preprost.
Če ne vemo, kaj pri prodaji počnemo narobe ali slabo, tega ne moremo popraviti. Zato je prvi pogoj za uspešno prodajo, da ugotovimo svoje pomanjkljivosti, šele nato lahko napredujemo.
Drugače nam še tako koristne informacije ne pomagajo, saj enostavno ne vemo, katere so pomembne in jim moramo posvetiti pozornost.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

