Prodaja
| Jure Habbe
Uspešna prodaja B2B ni znanost, temveč je predvsem zdrava pamet
Če se ukvarjate s prodajo poslovnim kupcem (B2B) in s svojimi prodajnimi rezultati niste povsem zadovoljni, imam dobro novico. In sicer, da vsaj 80 odstotkov znanja, ki ga potrebujemo za uspešno prodajo, zagotovo že imate. Samo uporabiti ga morate na malo drugačen način, kot smo navajeni. Preostalih 20 odstotkov pa se po potrebi lahko tudi naučite.
Za uspešno prodajo B2B moramo poznati odgovore na naslednjih sedem osnovnih vprašanj.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Če želimo izboljšati prodajne veščine, moramo najprej odkriti svoje slabosti, ki jih lahko ocenite v nekaj minutah.

Prodaja
PRO Nasvet: Kako za (poslovno) darilo kupimo knjigo?
Čeprav nas učijo, da je knjiga vedno lepo in koristno darilo, lahko pri izbiri naredimo tudi precejšnjo napako.