Trženje
| Jure Habbe
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Precejšen izziv pri sodobni prodaji je, kako pritegnemo pozornost kupcev, da sploh opazijo našo ponudbo in ji posvetijo svojo pozornost. Kajti današnji kupec je preobremenjen s prodajnimi sporočili, po drugi strani pa se zaveda, da lahko informacije o izdelkih in storitvah poišče sam, kadar jih potrebuje.
Kako si pri tem lahko pomagamo z gverilskim marketingom?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
PRO Izkušnja: Ali in kako delujejo točke zvestobe v prodaji B2B?
Predstavljamo izkušnjo uspešnega slovenskega podjetja, ki točke zvestobe na področju prodaje B2B uporablja že več let.

Trženje
10 razlik med prodajo B2B in B2C, zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo
Večina avtorjev prodajo poslovnim kupcem in potrošnikom obravnava enako, vendar to ne drži, saj se področji razlikujeta podobno, kot maraton in šprint.