Trženje
| Jure Habbe
Inbound ali Outbound? Kakšen marketing je danes najboljši?
Med trženjskimi prijemi, ki so se pojavili v zadnjih desetih letih, zagotovo izstopa Inbound Marketing. Ta naj bi nadomestil domnevno preživelega Outbound soimenjaka. Vendar, ali je eno zares sodobno in uporabno, drugo pa zastarelo in neuporabno? In kakšen marketing danes zares deluje?
Ker se pri takšnih pojmih večkrat dogaja, da si jih razlagamo različno, najprej pojasnimo njun pomen, kot ga opredeljuje večina avtorjev.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Trženje
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Vprašanje je podobno tistemu o kuri in jajcu, le da je odgovor pri marketingu in prodaji precej bolj preprost.

Prodaja
PRO Izkušnja: Ali in kako delujejo točke zvestobe v prodaji B2B?
Predstavljamo izkušnjo uspešnega slovenskega podjetja, ki točke zvestobe na področju prodaje B2B uporablja že več let.