Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

10 napak pri moškem poslovnem oblačenju, ki vplivajo na zaupanje kupcev

Kot vemo, je eden od glavnih dejavnikov pri nakupih poslovnih kupcev (B2B), včasih pa tudi potrošnikov (B2C), njihovo zaupanje. To v največji meri pridobimo v pogovorih, ko se s kupci osebno spoznamo. Na prvi vtis, ki ga lahko naredimo samo enkrat, in medsebojni odnos vplivajo številni dejavniki, med katerimi je zagotovo naš izgled. In najbrž se strinjamo, da nas kupci težko jemljejo resno in nam zaupajo, če ta ni primeren.

Kaj in kako se zgodi?

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Če želimo izboljšati prodajne veščine, moramo najprej odkriti svoje slabosti. S pomočjo preprostega testa jih lahko ocenite v nekaj minutah.
7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Kadri in izobraževanje
7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem je posebej pomembnih sedem prodajnih veščin, ki se jih lahko naučimo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...