Kadri in izobraževanje
| Jure Habbe
10 napak pri moškem poslovnem oblačenju, ki vplivajo na zaupanje kupcev
Kot vemo, je eden od glavnih dejavnikov pri nakupih poslovnih kupcev (B2B), včasih pa tudi potrošnikov (B2C), njihovo zaupanje. To v največji meri pridobimo v pogovorih, ko se s kupci osebno spoznamo. Na prvi vtis, ki ga lahko naredimo samo enkrat, in medsebojni odnos vplivajo številni dejavniki, med katerimi je zagotovo naš izgled. In najbrž se strinjamo, da nas kupci težko jemljejo resno in nam zaupajo, če ta ni primeren.
Kaj in kako se zgodi?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Če želimo izboljšati prodajne veščine, moramo najprej odkriti svoje slabosti, ki jih lahko ocenite v nekaj minutah.

Kadri in izobraževanje
7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem je posebej pomembnih sedem prodajnih veščin, ki se jih lahko naučimo.