7 pogostih napak, ki vplivajo na prodajno (ne)učinkovitost spletnih strani
Prodajno učinkovita spletna stran je digitalna predstavitev podjetja, s katero na obiskovalce naredimo najboljši prvi vtis in pridobivamo stike s tistimi, ki jih naši izdelki in storitve zanimajo.
Zato je naš najcenejši in neutruden prodajni predstavnik, ki deluje 24 ur dnevno ter v vseh jezikih in na vseh trgih, kjer želimo biti prisotni.
Čeprav se je (tudi zaradi subvencij) na tem področju v zadnjem času marsikaj popravilo, še vedno opažamo precej možnosti za izboljšave.
Zato v članku govorimo o sedmih pogostih napakah, ki vplivajo na prodajno učinkovitost spletnih strani in kako jih odpravimo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

