Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

7 pogostih napak, ki vplivajo na prodajno (ne)učinkovitost spletnih strani

Prodajno učinkovita spletna stran je digitalna predstavitev podjetja, s katero na obiskovalce naredimo najboljši prvi vtis in pridobivamo stike s tistimi, ki jih naši izdelki in storitve zanimajo. 

Zato je naš najcenejši in neutruden prodajni predstavnik, ki deluje 24 ur dnevno ter v vseh jezikih in na vseh trgih, kjer želimo biti prisotni.

Čeprav se je (tudi zaradi subvencij) na tem področju v zadnjem času marsikaj popravilo, še vedno opažamo precej možnosti za izboljšave. 

Zato v članku govorimo o sedmih pogostih napakah, ki vplivajo na prodajno učinkovitost spletnih strani in kako jih odpravimo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani
Orodja
PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani
Prvo in hitro oceno svoje spletne strani lahko naredimo tudi sami.
5 načinov za izboljšanje učinkovitosti spletne strani pri prodaji B2B
Orodja
5 načinov za izboljšanje učinkovitosti spletne strani pri prodaji B2B
Spletna stran je lahko učinkovito prodajno orodje, če jo znamo izkoristiti.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...