Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

5 načinov za izboljšanje učinkovitosti spletne strani pri prodaji B2B

Spletna stran ni samo digitalna osebna izkaznica podjetja kot ponudnika izdelkov, storitev in rešitev, temveč je tudi pomembno prodajno orodje, ki nam prinaša prodajne priložnosti in kupce. 

In čeprav je o tem napisano že ogromno vsebine, imajo v mnogo podjetjih še vedno precej možnosti za izboljšave. 

Kajti v zadnjih nekaj letih se zdi, da so se vsaj ponekod posvetili predvsem raznim družbenim medijem in so spletne strani nekoliko zanemarili. 

Zato v članku tokrat govorimo o petih načinih, s katerimi lahko izboljšamo prodajno učinkovitost številnih spletnih strani, ki so namenjene poslovnim kupcem.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Nasvet: Sodobna spletna stran ni oglasna deska podjetja
Orodja
PRO Nasvet: Sodobna spletna stran ni oglasna deska podjetja
Danes je spletna stran orodje za krepitev prepoznavnosti in ugleda podjetja ter pridobivanje povpraševanj ali prodajo.
PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani
Orodja
PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani
Prvo in hitro oceno svoje spletne strani lahko naredimo tudi sami.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...