5 načinov za izboljšanje učinkovitosti spletne strani pri prodaji B2B
Spletna stran ni samo digitalna osebna izkaznica podjetja kot ponudnika izdelkov, storitev in rešitev, temveč je tudi pomembno prodajno orodje, ki nam prinaša prodajne priložnosti in kupce.
In čeprav je o tem napisano že ogromno vsebine, imajo v mnogo podjetjih še vedno precej možnosti za izboljšave.
Kajti v zadnjih nekaj letih se zdi, da so se vsaj ponekod posvetili predvsem raznim družbenim medijem in so spletne strani nekoliko zanemarili.
Zato v članku tokrat govorimo o petih načinih, s katerimi lahko izboljšamo prodajno učinkovitost številnih spletnih strani, ki so namenjene poslovnim kupcem.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

