Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Zakaj je hibridna prodaja B2B nova realnost in kako se ji najbolje prilagodimo?

Zagotovo smo vsi komaj čakali, da omejitve zaradi koronavirusa minejo in se sodelovanje s kupci vrne na ustaljene tire.

Vendar se ni in se ne bo, temveč so postali odnosi na daljavo z obstoječimi in bodočimi kupci nova realnost.

Vstopili smo namreč v obdobje t.i. hibridne prodaje, pri kateri bodo uspešnejši ponudniki, ki se ji bodo čim hitreje in bolje prilagodili.

Zato v članku tokrat razlagamo, zakaj je postala dejstvo ter kakšne so prednosti in slabosti hibridne prodaje B2B.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

13 nasvetov za uspešne sestanke s poslovnimi kupci v virtualnem okolju
Prodaja
13 nasvetov za uspešne sestanke s poslovnimi kupci v virtualnem okolju
Za učinkovite sestanke na daljavo potrebujemo veščine, ki se jih moramo večinoma še naučiti.
10 pogostih napak pri odnosih s poslovnimi kupci v virtualnem okolju in kako se jim izognemo
Prodaja
10 pogostih napak pri odnosih s poslovnimi kupci v virtualnem okolju in kako se jim izognemo
Odnosi s poslovnimi kupci in prodaja B2B na daljavo niso začasna motnja, temveč nova realnost.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...