Orodja
| Jure Habbe
Zakaj je hibridna prodaja B2B nova realnost in kako se ji najbolje prilagodimo?
Zagotovo smo vsi komaj čakali, da omejitve zaradi koronavirusa minejo in se sodelovanje s kupci vrne na ustaljene tire.
Vendar se ni in se ne bo, temveč so postali odnosi na daljavo z obstoječimi in bodočimi kupci nova realnost.
Vstopili smo namreč v obdobje t.i. hibridne prodaje, pri kateri bodo uspešnejši ponudniki, ki se ji bodo čim hitreje in bolje prilagodili.
Zato v članku tokrat razlagamo, zakaj je postala dejstvo ter kakšne so prednosti in slabosti hibridne prodaje B2B.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
13 nasvetov za uspešne sestanke s poslovnimi kupci v virtualnem okolju
Za učinkovite sestanke na daljavo potrebujemo veščine, ki se jih moramo večinoma še naučiti.

Prodaja
10 pogostih napak pri odnosih s poslovnimi kupci v virtualnem okolju in kako se jim izognemo
Odnosi s poslovnimi kupci in prodaja B2B na daljavo niso začasna motnja, temveč nova realnost.