13 nasvetov za uspešne sestanke s poslovnimi kupci v virtualnem okolju
Čeprav sestanki s kupci v virtualnem okolju niso novost, se je v zadnjih nekaj mesecih njihova vloga precej spremenila.
Še na začetku leta so bili pogovori na primer preko Skypa nadaljevanje prodajnih stikov, ki smo jih pridobili na sejmih, konferencah, predstavitvah in podobno, kjer smo se s kupci spoznali osebno.
Danes pa je srečanje na daljavo pogosto prvi osebni stik s kupcem, pri katerem moramo ustvariti najboljši prvi vtis, ki ga lahko naredimo samo enkrat.
In ker opažam, da imamo pri tem še precej možnosti za izboljšave, tokrat govorimo o nasvetih za uspešne sestanke s kupci v virtualnem okolju, ki imajo svoje prednosti in pasti.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.