5 pomembnih koristi kakovostnega prodajnega lijaka za uspešnost prodaje B2B
Prodajni lijak je eno izmed najbolj koristnih orodij za uspešno prodajo B2B, tako za posameznike kot tudi za vodilne.
Vendar prodajne lijake – in še posebej kakovostne – srečujemo v dokaj redkih podjetjih.
Običajno gre namreč za enostavno beleženje, pri katerem posameznim prodajnim priložnostim pripišemo subjektivno oceno verjetnosti, da bomo pridobili naročilo.
Zato v članku tokrat opisujemo pet pomembnih koristi, kako nam kakovostni prodajni lijak lahko pomaga pri uspešnosti prodaje B2B.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
![Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih? Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?](/pic/blog/s/42.jpg)
![Kakšna je razlika med marketinškim in prodajnim lijakom pri prodaji B2B? Kakšna je razlika med marketinškim in prodajnim lijakom pri prodaji B2B?](/pic/blog/s/435.jpg)