Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

5 pomembnih koristi kakovostnega prodajnega lijaka za uspešnost prodaje B2B

Prodajni lijak je eno izmed najbolj koristnih orodij za uspešno prodajo B2B, tako za posameznike kot tudi za vodilne.

Vendar prodajne lijake –  in še posebej kakovostne – srečujemo v dokaj redkih podjetjih.

Običajno gre namreč za enostavno beleženje, pri katerem posameznim prodajnim priložnostim pripišemo subjektivno oceno verjetnosti, da bomo pridobili naročilo.

Zato v članku tokrat opisujemo pet pomembnih koristi, kako nam kakovostni prodajni lijak lahko pomaga pri uspešnosti prodaje B2B.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?
Prodaja
Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?
Uporaben pristop, s pomočjo katerega lahko začnemo polniti svoj prodajni lijak že v nekaj dneh.
Kakšna je razlika med marketinškim in prodajnim lijakom pri prodaji B2B?
Trženje
Kakšna je razlika med marketinškim in prodajnim lijakom pri prodaji B2B?
Marketinški in prodajni lijak se dopolnjujeta, zato za uspešno prodajo potrebujemo oba.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...