Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kakšna je razlika med marketinškim in prodajnim lijakom pri prodaji B2B?

Čeprav večina avtorjev govori zgolj o prodajnem lijaku, poznamo tudi marketinškega, ki je posebej pomemben pri prodaji B2B.

V primerjavi s potrošniki, ki pogosto nakupujemo na podlagi trenutnega razpoloženja, nakupi v poslovnem okolju namreč potekajo v več fazah in dalj časa.

Zato je za učinkovito delo, ki ga je v prodaji vedno preveč in časa premalo, priporočljivo poznati in uporabljati oba.

Če vas zanima, kakšna je razlika med marketinškim in prodajnim lijakom ter kako vplivata na uspešnost prodaje B2B, pa boste izvedeli v članku.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?
Prodaja
Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?
Uporaben pristop, s pomočjo katerega lahko začnemo polniti svoj prodajni lijak že v nekaj dneh.
Kaj je prodajni lijak, kako deluje in zakaj je pomemben pri prodaji B2B?
Orodja
Kaj je prodajni lijak, kako deluje in zakaj je pomemben pri prodaji B2B?
Prodajni lijak nam pomaga pri preglednosti, razumevanju in izboljšavah prodaje B2B.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...