Orodja
| Jure Habbe
Kaj je prodajni lijak, kako deluje in zakaj je pomemben pri prodaji B2B?
Čeprav je prodajni lijak eden izmed osnovnih pojmov pri prodaji B2B, v praksi opažam, da ga mnogi ne poznajo.
To ni ravno spodbudno, saj je pomemben iz najmanj dveh razlogov.
Prvič, zaradi razumevanja delovanje prodaje poslovnim kupcem in drugič, ker ponazarja uspešnost prodaje posameznika ali v celotnem podjetju.
Zato v članku tokrat pojasnjujemo, kaj je prodajni lijak, kako deluje in zakaj je pomemben za uspešnost prodaje B2B.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Trženje
Dokaz, da številna marketinška orodja še vedno delujejo, če jih uporabimo pravilno
Dva glavna razloga, zakaj se poslovni kupci na naša marketinška sporočila ne odzivajo.

Orodja
Tri najbolj učinkovita orodja za pridobivanje novih kupcev pri prodaji B2B
Navezovanje stikov z novimi ciljnimi kupci ni znanost, če poznamo nekaj pravih pristopov.