Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Tri najbolj učinkovita orodja za pridobivanje novih kupcev pri prodaji B2B

Pri prodaji B2B imamo dve osnovni možnosti.  

Prva je prodaja obstoječim kupcem, s katerimi že sodelujemo in druga novi kupci, s katerimi želimo sodelovati ter jim pravimo ciljni kupci.  

Pri slednjih se pogosto zastavlja vprašanje, kako z njimi najlažje navežemo prodajne stike in ugotovimo, kakšne so naše možnosti za sodelovanje. 

Če vas zanima, katera tri orodja so pri tem najbolj učinkovita, pa boste izvedeli v nadaljevanju članka.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Elektronska pošta ali telefon? Kaj danes v prodaji deluje bolje in zakaj?
Orodja
Elektronska pošta ali telefon? Kaj danes v prodaji deluje bolje in zakaj?
Vsaka možnost ima svoje prednosti in slabosti, zato je koristno vedeti, kdaj katero uporabimo in kako.
10 pogostih napak, zaradi katerih nam Linkedin ne pomaga pri uspešnosti prodaje
Orodja
10 pogostih napak, zaradi katerih nam Linkedin ne pomaga pri uspešnosti prodaje
Linkedin nam lahko pomaga pri prodaji, če ga uporabljamo načrtno in pravilno.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...