Orodja
| Jure Habbe
Tri najbolj učinkovita orodja za pridobivanje novih kupcev pri prodaji B2B
Pri prodaji B2B imamo dve osnovni možnosti.
Prva je prodaja obstoječim kupcem, s katerimi že sodelujemo in druga novi kupci, s katerimi želimo sodelovati ter jim pravimo ciljni kupci.
Pri slednjih se pogosto zastavlja vprašanje, kako z njimi najlažje navežemo prodajne stike in ugotovimo, kakšne so naše možnosti za sodelovanje.
Če vas zanima, katera tri orodja so pri tem najbolj učinkovita, pa boste izvedeli v nadaljevanju članka.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
Elektronska pošta ali telefon? Kaj danes v prodaji deluje bolje in zakaj?
Vsaka možnost ima svoje prednosti in slabosti, zato je koristno vedeti, kdaj katero uporabimo in kako.

Orodja
10 pogostih napak, zaradi katerih nam Linkedin ne pomaga pri uspešnosti prodaje
Linkedin nam lahko pomaga pri prodaji, če ga uporabljamo načrtno in pravilno.