Orodja
| Jure Habbe
Elektronska pošta ali telefon? Kaj danes v prodaji deluje bolje in zakaj?
Nekateri avtorji trdijo, da je za iskanje kupcev v današnji prodaji najbolj učinkovita elektronska pošta. Sam pa še vedno dosti raje uporabljam telefon. Čeprav so kupci za telefonske klice težje dosegljivi in pri odzivih manj prijazni. Katera možnost je torej boljša?
Če smo pošteni, imata obe svoje prednosti in slabosti.
Zato se tokrat pomenimo, kako pri iskanju prodajnih priložnosti v sodobni prodaji delujeta elektronska pošta in telefon, kdaj ju uporabimo in na kakšen način.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Orodja
PRO Nasvet: Telefon kot najboljši pripomoček pri prodaji B2B
Telefonski klici tudi pri sodobni prodaji poslovnim kupcem še vedno delujejo, če jih izvajamo na pravilen način.
Prodaja
Kako namesto prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Čeprav kupci ne maramo, da nam prodajajo, večina pri prodaji poslovnim kupcem in potrošnikom počne ravno to.