Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Elektronska pošta ali telefon? Kaj danes v prodaji deluje bolje in zakaj?

Nekateri avtorji trdijo, da je za iskanje kupcev v današnji prodaji najbolj učinkovita elektronska pošta. Sam pa še vedno dosti raje uporabljam telefon. Čeprav so kupci za telefonske klice težje dosegljivi in pri odzivih manj prijazni. Katera možnost je torej boljša?

Če smo pošteni, imata obe svoje prednosti in slabosti.

Zato se tokrat pomenimo, kako pri iskanju prodajnih priložnosti v sodobni prodaji delujeta elektronska pošta in telefon, kdaj ju uporabimo in na kakšen način.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Nasvet: Telefon kot najboljši pripomoček pri prodaji B2B
Orodja
PRO Nasvet: Telefon kot najboljši pripomoček pri prodaji B2B
Telefonski klici tudi pri sodobni prodaji poslovnim kupcem še vedno delujejo, če jih izvajamo na pravilen način.
Kako namesto prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Prodaja
Kako namesto prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Čeprav kupci ne maramo, da nam prodajajo, večina pri prodaji poslovnim kupcem in potrošnikom počne ravno to.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...