Prodaja
| Jure Habbe
Kako namesto prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Znan pregovor pravi, da vsi radi kupujemo, a nihče ne mara, da mu prodajajo. Vendar se v prodaji poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) večinoma dogaja prav to. Kar je eden od glavnih razlogov, zakaj pri prodaji nismo bolj uspešni, kot smo.
Kako torej spremenimo svoj prodajni pristop in namesto tipičnega prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
Uspešna prodaja B2B ni znanost, temveč je predvsem zdrava pamet
Za uspešno prodajo B2B moramo poznati odgovore na sedem osnovnih vprašanj, ki nam pomagajo razumeti svoje kupce.

Prodaja
Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?
Uporaben pristop, s pomočjo katerega lahko začnemo polniti svoj prodajni lijak že v nekaj dneh.