Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?
V nekaterih podjetjih imajo dovolj naročil še iz lanskega leta. V drugih pa se iskanje kupcev z novim poslovnim letom začne znova. Po lastnih izkušnjah vem, da prvih nekaj mesecev ni prijetnih, kadar prodaja ne poteka v skladu z načrti in pričakovanji. In, če se želimo znebiti slabih občutkov, moramo svoj prodajni lijak čim prej napolniti s kakovostnimi prodajnimi priložnostmi.
Preden se lotimo procesa, naj spomnim, kaj so kakovostne prodajne priložnosti. To so osebe v podjetjih ali organizacijah, ki potrdijo, da imajo potrebe, težave ali cilje, katere rešujejo naši izdelki in storitve ter so jih v določenem času pripravljeni kupiti.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

