Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?

V nekaterih podjetjih imajo dovolj naročil še iz lanskega leta. V drugih pa se iskanje kupcev z novim poslovnim letom začne znova. Po lastnih izkušnjah vem, da prvih nekaj mesecev ni prijetnih, kadar prodaja ne poteka v skladu z načrti in pričakovanji. In, če se želimo znebiti slabih občutkov, moramo svoj prodajni lijak čim prej napolniti s kakovostnimi prodajnimi priložnostmi.

Preden se lotimo procesa, naj spomnim, kaj so kakovostne prodajne priložnosti. To so osebe v podjetjih ali organizacijah, ki potrdijo, da imajo potrebe, težave ali cilje, katere rešujejo naši izdelki in storitve ter so jih v določenem času pripravljeni kupiti.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Trženje
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Gverilski marketing je sinonim za trženjske pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev in se z njimi razlikujemo od drugih ponudnikov.
10 praktičnih nasvetov za uspešno prodajo v letu 2019
Prodaja
10 praktičnih nasvetov za uspešno prodajo v letu 2019
Preverite, kaj lahko letos izboljšate pri trženju in prodaji brez veliko vloženega časa in denarja.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...